Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start butik...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle...

Jeg går med tanken om at starte en butik med dvd film og computer og konsol spil, da det er min store interesse.

Så ville gerne have nogle gode råd om hvrdan man gør.

Om man bare finder lokale til buktik og så bestiller film og spil hjem til lageret og så går igang.

eller hvordan.

Alle svar har interesse, da jeg slet ikke har nogle afferinger med opstart.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej wellex,

Tak for dit indlæg.. Smile

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på mb@mbc-design.dk , og så skal jeg nok hjælpe dig videre.

Vi har bl.a. gode kontakter til grossister indenfor disse genre, så på det område kan vi evt. hjælpe dig med at forhandle nogle gode indkøbspriser hjem.

En af vores kunder er bl.a. leverandør indenfor denne genre, og de kan bl.a. også tilbyde dropshipping, hvis det var noget for dig..evt. (Dropshipping: Det betyder at grossisten sender varen direkte ud til dine kunder, og dermed behøver du ikke varelager).

Åbning af en e-butik, er ikke noget man bare lige gør... det kræver stort arbejde, og en masse forarbejde. En god ide vil bl.a. være at læse e-pusher, da man som nystartet vil få en masse god information omkring e-handel, og hvad der kræves. du kan læse mere her: www.e-pusher.dk og du kan evt. hente en gratis light version, så du kan få en lille forsmag på det.

Men som sagt, du er meget velkommen til at sende mig en mail, og så skal jeg nok guide dig igennem junglen.. Smile og endelig bare spørg, hvis du er i tvivl om noget.

Fortsat rigtig god dag..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)