Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forside til bog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger en, der digitalt kan tegne forsiden til min kommende bog. Forsiden skal først og fremmest kunne fungere som E-bog, men jeg skal også kunne bruge grafikken senere som trykt version. Det kan evt. også komme på tale at der skal bruges en "bagside"/sidste side.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:16

Øhm, hvem stjal resten af mit indlæg?

Nå her kommer en kort beskrivelse af forsiden:

Den primære målgruppe er husejere...den mandlige del. Bogen kommer til at hedde "Et sikkert hjem" og er et leksikon der dækker sikkerheden i og omkring huset. Dette indfatter alt fra vand i kælderen, brand, tyveri og hvad du gør når der blæser tagsten af huset.

Jeg forestiller mig derfor en lidt "dummie" agtig forsiden hvor en hus med masser af mangler og skader er illustreret, masser af små "episoder"/historier kan læses udfra billedet, lige fra brand i kvisten til vand i kælderen. Huset må gerne være tegnet som et tværsnit hvor man indvendig også vil kunne se disse små situationer.

Glæder mig til at hører fra Jer.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:26

Hej Kenneth

Det kunne vi godt tænke os at byde ind på.

Du har måske set os andre steder på Amino, men vi er en dansk virksomhed placeret i Litauen, hvor vi tilbyde danske virksomheder professionelt og prisvenligt grafisk design. Vi løser alle mulige opgaver - og tegne en forside ville bestemt være en af vores.

Jeg formoder netop, at have en lav pris er i fokus - dertil, så foreslår jeg også en forlænget betalingsfrist, så du kan nå at sælge nogle bøger, før du skal betale regninger.

Hvis det har interesse, så lad mig høre fra dig. Peter@Imaginess.dk

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:44

Hej Kenneth,

Har sendt en mail til dig.

Mvh

Maj-Britt Kjær Sørensen

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:21

Hej Kenneth

Vi har over 30-års erfaring (tilsammen) og gennem tiden har vi designet og produceret mange bøger fx. fiskebøger, romaner, fagbøger, kogebøger og børnebøger.
Og vi vii også gerne hjælpe dig med dit omslag - har sendt dig en mail.

MVH
Ann

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:24
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)