Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server plads i US?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle

Jeg har gået og syslet lidt med tanken om at smide alle mine mp3 filer (og muligvis billeder) over på en amerikansk server, da de står for ca. 40% af min trafik (båndbredde). Min nuværende (danske) hosting løsning er vist forhldsvis dyr m.h.t. udenlandsk trafik, og ca. 60% af mine besøgende er fra USA.

Kender nogen til en god (stabil) og ikke alt for dyr amerikansk mulighed for at leje server plads. Det er vel tale om et par hundrede MB til at starte med, og trafik for ca. 8-9 GB / md.

mvh
Kim

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:05
Hej,

Har lidt erfaring med US hosting. Se dig godt for, og se dem efter i sømmene. Find evt. ud af om det er en rigtig hoster, eller de blot fungerer som "reseller". Der er ikke noget galt i at være "reseller", det har jeg selv været.

Der findes gode sites, hvor det er muligt at vurdere og søge dem frem alt efter hvad man ønsker. Nogle steder kan man læse vurderinger og indlæg fra brugere, som har haft erfaringer med de pågældende.

Har læst mange skrækkelige historier.

Min anbefaling er at du bør finde en dedikeret server, hvor du selv har fulde admin rettigheder. 200MB til MP3 filer er da ikke ret meget plads. Du bør vel også tænke frem, og have mulighed for at udvide geschäften.

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 11:45

Vi har prøvet hostgator.com, kan anbefales, super god support, billigt og de har stort set alt hvad du kan ønske dig indenfor programmeringssprog og funktioner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)