Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabssystemer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja!

Jeg har en kunde, der er kørt sur i admiral...som skifter tilbage til economic igen.

Efter vor mening klart det bedste ERP-system på markedet.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes altid det er komisk når nogensomhelst anbefaler ET system som det bedste. Det er i bedste fald fordi man ikke ved bedre og i værste fald uhæderligt.

Alle virksomheder har specifikke krav som skal tænkes igennem. For lige at få et overblik over hvilke kriterier der er relevante for at vælge et ERP system til en virklsomhedstype som min, så jeg på en af de kravspecifikationer som du kan købe på internettet for at vurdere noget sådant.

Den foreslår 450 evalueringskriterier!

Fuld ERP funktionalitet skal integreres med et hav af andre processer og hvis der er noget som er 100% givet så er det at hvis du køber SAS (Software as a service) produkter fra mere end en leverandør så bliver det et mareridt at integrere systemerne.

Hvilke systemer som kan placeres lokalt hos virksomheden, og som har SQL backend og som kan styre batch information, og som har en effektiv dynamisk importfunktion for forhandlere der sender ordrer fra deres system kender I?

MVH jens

 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

e-conomic, har et åbent API (application programmers interface) (eller på dansk, et stik hvor man kan integrere andre programmer til) som er åbent for alle, d.v.s. at ønsker man at integrere andre SaaS systemer til e-conomic er det via dette interface.

Vi har i dag en masse partnere som har lavet integration til e-conomic, som f.eks. CRM, Webshop's, Lønsystemer, elektroniske leverandør faktura, kasseapparat løsninger, projektstyring, udvidet budget og mange flere...

Så bruger man e-conomic er der intet mareridt i forbindelse med integration.

Med venlig hilsen

 

 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt e-conomics de senere år og har været rigtig glad for det. Er dog faldet over www.zimaoffice.dk, og har kigget på det via et prøveabb.

Må indrømme at jeg er noget imponeret, og skifter nok over i forbindelse med det nye år.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)