Jeg har flere idéer til webshoppen, og har flere koncepter vi kan bruge. Der er selvfølgelig også den mulighed at vi ikke bruger en af mine idéer men finder en helt anden, eller måske en kombination.
Jeg har selv gennem flere måneder leget lidt med forskellige idéer etc. Jeg har lavet en demo webshop og testet lidt af hvert og har kun fået rigtig god feedback på mine idéer og design. Til testene har jeg dog nøjes med at benytte en gratis webshop og en 14 dages demo webshop.
Jeg tror på mine idéer og brænder virkelig for at starte en webshop, jeg har tiden og lysten til det - men mangler desværre en som har lidt erfaring med at starte en webshop, e-mærke, CVR, osv.
Men den største grund er ærlig talt at eg ikke er fyldt 18 endnu, og kan ikke vente til 2009 med at komme i gang. Jeg går forresten på handelsskolen, og har valgt marketing og innovation - føler jeg lærer og har lært rigtig meget jeg kan bruge.
Jeg mangler også noget kapital. (kommer an på idéen og konceptet)
Men skriv til mig for at høre mere. Så tager vi en snak om det hele.
Nu vil jeg jo ikke side og skrive alle de saftige detaljer her - men har mange idéer der går helt tilbage til 2 år siden. Men kan sige nogle gamle idéer som ikke er unikke og tør derfor godt skrive dem her (så vi eventuelt kan snakke videre);