Hej alle med-Aminoer Jeg modtog denne mail i går, muligvis fra en Amino; men jeg ved det ikke. Starten lyder således: "Hej iMarketing Normalt er jeg hurtig til at informere folk, der henvender sig uopfordret omkring spam reglerne her i Danmark; men dette synes jeg er så meget et grænsetilfælde, at jeg synes, det egentligt kunne være interessant at afstemme holdningerne med jer andre: Hvornår er det spam - og hvornår er det en opfordring til et samarbejde? Jeg tænker: Hvis afsender er i det grønne område (altså lovligt), så er det jo nøjagtig det samme jeg tilbyder med vores "Kunder på et Sølvfad" model. Men jeg kunne aldrig drømme om at skrive e-mails til virksomheder og tilbyde dem et samarbejde fordi jeg vil tro, at de må opfatte det som spam. Så spørgsmålet er: Er det mig der ikke udnytter nogle åbentlyse muligheder ved e-mail henvendelser fordi jeg har den opfattelse, at det er spam (selv om det er en opfordring til et samarbejde) eller er det xxx, der har henvendt sig til mig, der spammer? Ordet er frit: Hvor går grænsen? Mvh, |
man kan tvivle på hvor mange jobs det giver, men jeg tror aldrig afsender for en spam dom for det.
det nærmer sig vel en uopfordret jobansøgning..... du kan så måske vurdere udfra det visuelle om den er sendt til tusindvis - så begynder det at halte