Kære Aminoer I mit arbejde som ingeniør har jeg ofte haft brug for et effektivt søge- og opslagsredskab, indenfor materialer (lign. edbpriser.dk), faglig relevante nyheder, out-/in sourcing kontakter, osv... envidere værktøjer til registrering af aktuelle/prioriterede opgaver. "gammel vin på nye flasker" kunne man mene. Jeg ser det dog som et muligt og effektivt værktøj for mange brugere og på sigt en god forretning med mange flere tiltag. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om andre har set/har lyst til, eller har haft/ idéer til... ligende projekter. Kunne det eks. tænkes, at leverandører af stål/ konponenter/materialer.. ikke har viljen til et sådant samarbejde på tværs og dermed ophævelsen af exclusivaftaler og andre rabatordninger med kunden som idag. Jeg har primært fokus på maskin-industrien, men vil også mene at idéen kunne bruges infdenfor elektro/kemi/bygge... branchen.
Er der andre som jeg der tænker, at megen af den søgning og telefonsnak man bruger på arbejdet, kunne gøres enklere, hurtigere, billigere og mere pålidelig!?
Jeg hører meget gerne fra alle med input, pro /con's, anbefalinger, praktiske forhold, sparring mv..
Dbh, Anders
|
Ingeniør! "Find det du søger her"
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)