Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføre en sexshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har netop startet en sexshop ved navn www.lystshop.dk

Har i nogle forslag til hvor jeg skal annoncere henne for at få gang i salget?

Har i kommentare til siden er i velkommen til at skrive :)

Tilmeldt 30. Sep 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:10

Hej Rasmus

Velkommen til branchen, som altid er meget hård.

Der er flere ting du skal passe på med.

Lad være med at sælge for billigt. Der skal være til moms, skat, varer, logistik, indkøb og lønninger, samt lagerlokaler og meget mere.

Du skal gøre meget mere ud af teksterne og specielt lave dine egne tekster. ( unikke tekster er bedre til SEO )
Et eks.  denne tekst / titel -  skal oversættes til dansk og skrives noget mere om varen.
     ''  Bett-Fesselgurt black 1  ''

Du bør lave en lidt mere informativ forside sammen med billeder og tekster af varen.

Og flere andre ting....

Men som sagt velkommen til en hård konkurrence med langt over 6-700 online butikker i DK...
Sverige har ca. 60 og Norge har ca. 80.... men med flere mennesker....

Vi er simpelhen for mange om budet, så kun de seriøse overlever i længden.
Lige et sidste råd,  lad være med at dumpe priser, bare fordi du ikke får nok ordre.
Så kommer man ind i end blindgyde hvor overskud rasler ned og man må til sidst lukke.

Hilsen   Mogens

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:07

Hej.

Du kan jo begynde med at lægge nogle GRATIS annoncer ind på www.DBM.dk i kategorien "Diverse & Erotik".

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:45

Hej Rasmus

Jeg ved at et annoncefirma (onlinevision) lige nu prøver at sælge bannere på scoronline.dk og et andet site. Har du penge til det, er der et potentielt stort marked. Men det er nok ikke billigt!

Ellers er det den hårde måde, finde alle de steder du overhovedet kan, og få smidt links ind. Gratis helst!

En ting du kan gøre bedre i din shop lige nu og her, er at få skaleret dine billeder, så de ser bedre ud. Det sælger bedre med gode billeder.

Venlig hilsen Lone

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:13

Nøj, hvor var jeg skuffet over udvalget i kategorien batterier, men det er nok min tankegang, den er gal med.Stick out tongue

Nåmen dine kolleger fra www.joybox.dk havde fint held med at lave en lille event og publicere en pressemeddelelse: http://www.vibratoramnesti.dk/pressemeddelelse.pdf

Sex er altid et interessant emne, men der er også rigtig mange, der snakker om det. Derfor skal du finde på noget nytænkende og elegant, hvis du skal nå nogle medier med en pressemeddelelse. Det er ikke nok blot at meddele, at forretnignen nu er åben.

Jeg kan se, at dine varegrupper er opsat i alfabetisk orden.
Jeg ville nok vælge at ordne dem efter, hvad du forventer størst salg af.
Måske kan du "skræmme" mere "indskrænkede" kunder væk, hvis de skal starte med at læse om anal- og bdsm-udstyr, når de blot er på jagt efter en dildo. Nå, det var slet ikke det, du spurgte om.

Held og lykke med projektet.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Hehe ja, batterier er ikke det vi har mest af men de er der (;

Ser spændende ud den ide de fik, jeg vil da klart sætte tankerne igang.

Men 1000 tak for dine forslag, det er værd at tage til eftertragtning :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)