Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop - snappi.dk - get happy with snappi :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan bestemt kun anbefale MBC-DESIGN..

Han er virkelig alletiders, og den service han leverer, er i verdensklasse Smile

Tak for de andre tilbagemeldinger... Big Smile

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:01

Hej

Jeg kan kun tilslutte mig rosen til Martin. Han har lavet min shop www.pernill.dk og jeg er meget tilfreds med resultatet. Hele forløbet har været en fornøjelse, da alt kan lade sig gøre og (jeg må understrege!) ingen spørgsmål er for små eller fjollede. Han vender altid hurtigt tilbage med et "Tak for din mail" og en grundig besvarelse. Smile

Skal jeg lige komme med et par kommentarer til din nye side synes jeg den er overskuelig og brugervenligt sat op --> Det må være Martins speciale. Jeg har lagt stor vægt på at få nogle fornuftige billedstørrelser på min side, da det er vigtigt for de varer jeg sælger, nemlig tøj. Derfor slår det mig i kategorierne at dine billeder er lidt små. Jeg kniber lidt sammen for at se dem og det kunne være lækkert hvis de blev en smule større.

Derudover synes jeg brugervenligheden forsvinder når jeg kigger under Information-punktet. Der står godt nok mange ting! Wink Måske du ikke er færdig med det punkt endnu, men ellers vil jeg forslå en lille "oprydning" og sortering i informationerne til dine kunder. 

Ellers skal der bare lyde et held og lykke herfra.

Mange hilsner

Pernille Gudiksen - www.pernill.dk 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:18

Hej Pernille,

Mange tak for de fine ord - og dine forslag er taget til efterretning Smile.

Vi har nu lavet en oprydning i Information + forstørret billederne..

Og selv tillykke med din shop - den er rigtig flot lavet Wink.

Mvh. Anders.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:44

Fint design.

Har lidt problemer med produktmenuen i firefox, hvor undermenuerne falder i med baggrunden - hvidt på hvidt.

Desuden er der nogle issues med priserne. Mange steder er før pris det samme som nu prisen.

Held og lykke med sitet.

René

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:44

Hej Rene,

Godt du nævner det - det får vi kigget på ASAP Wink

Mvh. Anders.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)