Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaet kører fint, men vores webshop står stille.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Thorsø
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Vi har for knap 1,5 år siden startet vores eget firma Miktan. Vi importerer bambus artikler fra flere lande i fjernøsten, der strækker sig lige fra lakerede vaser, og over i de mere traditionelle skærebræt. Ja, selv tøj - lagerfører vi inden længe.

Vores forretning går ganske fint, og vi er i vækst.. især på grossist området kan vi mærke fremgang. En af årsagerne er muligvis at bambus er " forholdsvis " nyt i Danmark, og mange butikker derfor godt kan lide at have " hvad alle de andre ikke har ". Her tænker jeg især på alle de kendte mærkevarer. Flere magasiner skriver flere og flere artikler om bambus produkterne. Dets styrke, flotte nuancer, og ikke mindst vores miljø.

MEN - vores internetdel kører langsomt. Jeg vil ikke sige at vi er utilfredse.. men jeg vil mene at vi kunne få mange flere besøgende, og dermed flere ordrer fra private, hvis vi lærte noget mere omkring internethandel.

Jeg ved jo at der på disse sider sidder en masse dygtige folk... så hjælp :)

Kommentarer og ideer er meget velkomne.

Mange hilsener og god weekend.

Martin Mikkelsen

Miktan ApS

www.miktan.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59

Hej Martin

For det første er det dejligt at høre at du har en god forretning. Jeg er ikke i tvivl om at du også kan få den samme succe på nettet. Du kan selv skaffe dig en stor viden herom ved evt. at købe ebogen "e-pusher" der er masser af ideer og råd som jeg kan se de webshop har hård brug for.

Fejlen er nogen gange at man betragter sin webshop noget vi lige fikser om aftenen eller lige med venstre hånd, og ja de fleste succer er altså ikke kommer af lige ad hoc og tilfældigt arbejder. Det kræver viden, kreativitet og masser af ihærdighed at få en online shop op at ringe. Så få læst den i en fat og få implementeret nogle af de gode råd og du vil se en højere konverteringsrate.

Dog vil jeg sig at selv om det er en DanDomain shop i kører med så kan I godt lige få strammet lidt op på købeoplevelsen.

• Jeres forside er for uineteresant, flere lækre billeder og varer og meget mindre tekst(den er de ingen der læser (I'm sorry))
  • Varelisterne et fyld med tekster og alle mulige informationer som ikke er relevant før man er interesseret i den enkelte vare(hvorfor skal jeg se vægten, varenummer og lagerstatus på en overordnet liste), generel sælger listerne varen meget dårligt.

Det er en del andre ting som burde forbedres, men der er lige lige så meget tid til lige at beskrive det hele, men dette er noget I hurtig lige kan fikse.

Jeg løber gerne butikken igennem sammen med dig over telefonen, hvis du har brug for det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:30

Hej Martin

I forhold til at skaffe mere trafik bør du installere Google Analytics, og se på hvilke søgeord der skaffer dig mest trafik. "Keramik" er der 2900 der søger på månedligt og "skærebræt" er der 390 der øger på, hvilket er de to af dine søgeord der har mest potentiale (taget ud fra menustrukturen). Skag links som disse: Keramik og skærebræt købes hos miktan.dk

Fede skærebrædder du har iøvrigt. Overvej at lave en affiliate aftale med fx. partner-ads.dk, så kunn ejeg godt finde på at sende noget trafik over fra www.tojiro-knive.dk

Mvh Jesper

Fra Thorsø
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:27

Hej Henning og Jesper.

Først og fremmest tak for jers svar. I har begge fuldstændig fat i netop de ting jeg gerne vil have ændret. Med hensyn til vores shop design er dette " blot " dandomains helt almindelige skin o.s.v. Her ville vi naturligvis gerne have lavet hele shoppen om, så den bliver væsentlig mere attraktiv og indbydende. Med dette skal jeg nok ud og have professionel hjælp, da vi hverken har tiden eller den nødvendige viden til at gøre det. Jeg har kigget på de sider som du Henning har haft med at gøre, og det ser jo rigtig rigtig flot ud, og giver et helt andet indtryk når man lander på siderne. Kunne du evt. give mig et tilbud på en " omvæltning " af vores shop?

Jesper! Google... ja... her har vi jo helt klart også problemer :)

Vi kører som du jo fint skrev med adwords, og de giver bestemt også besøgende, og også ordrer. Men jeg kan sagtens se din pointe i at få optimeret siden bedre. Igen... problemet ligger i vores uvidenhed herom, og her skal vi sikkert også bruge professionel hjælp. Jeg kiggede lidt på Google Analytics efter dit råd, men allerede her har jeg problemer. Der skal sættes koder o.s.v op på siden... hjælp... så er jeg allerede sat en smule af.

Partner program er allerede kørende med partner-ads :)

Mange weekend hilsener.

Martin Mikkelsen

Miktan ApS

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:14

Martin Mikkelsen:

Jeg kiggede lidt på Google Analytics efter dit råd, men allerede her har jeg problemer. Der skal sættes koder o.s.v op på siden... hjælp... så er jeg allerede sat en smule af.

Hej Martin,

Her er en gammel Amino-tråd, hvori der er instrukser i at indsætte Analytics-kode i en Dandomain-shop.

Og så kan du med fordel læse lidt på Morten Vadskærs blog, hvor han kørte Google Analytics-uge for nylig.

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)