Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

privat leasing af biler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skal til at  kigge efter en ny bil og nu hvor man høre at det kan betale sig at lease osv. vil jeg høre om der er nogle herinde som leasr biler og hvordan det hænger sammen og om det har haft gode/dårlige oplevelser med det, samt om det er muligt at lease af et tysk/svensk firma og køre herhjemme da det sikkert er billigere end leasingfirmaerne herhjemme.

mvh.

YK

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:04

Hej.

Du kan godt lease en bil i Tysland eller Sverige, men om det er billigere er straks sværere at vurdere.

Kig på http://fleggaard-leasing.dk/  - her vil du kunne finde mange praktiske oplysninger omkring det at lease en bil.

Generelt skal man huske på, at kontrakten skal læses godt igennem. Især er det vigtigt at vide hvad det vil koste at komme ud af en leasingaftale før tid, for det er altså ikke nok bare at aflevere bilen tilbage. Forsikringsmæssigt skal man jo også anmelde selv små skader og det kan også også gå hen og blive dyrt i længden med dyre forsikringspræmier som resultat.

Selv leaser jeg ikke biler mere, jeg blev altid faktureret for noget urimeligt som jeg endte med at betale fordi det, urimeligt eller ej, var billigere end at begynde at bruge en masse tid på det, - men som på så mange områder udvikler leasingmarkedet sig jo også hele tiden.

/Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:16

Vi kan af flere årsager tilbyde en dramatisk reduktion af omkostninger ved bildrift. 

Det jeg opfatter som privatleasing er jo egentlig bare en metode til at financiere den danske registreringsafgift.

se http://1voyager.com/?file=kop1.php

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:47

Hej Ejler

Citat fra din hjemmeside:

Du kan mod en symbolsk betaling prøvekøre din Voyager.

Det er en fejl eller joke ikke?

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

Dimsedut:

Nej. 

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:15

Dimsedut:

Hej Ejler

Citat fra din hjemmeside:

Du kan mod en symbolsk betaling prøvekøre din Voyager.

Jimmy

Troede hele siden ar en Joke... Zip it!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

FleksLOG:
Troede hele siden ar en Joke

En dramatisk reduktion af omkostninger ved bildrift er da relativt nemt at konstatere. Det er om pris, vilkaar og leveringsevne. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)