Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra Bladet har taget vores reklamefilm til sig :) Men hvad synes i ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Vi har netop afsluttet vores Reklamefilm konkurrence, og fundet en video vi selv synes er ret fed. Firmaet bag hedder VPF studio og har vist ret godt styr på det. Men det fede skete så da Ekstra Bladet har taget vores Video til sig, de har givet den overskriften:Tøjpusher !! :p og undertitel: Skummel reklame film i dansker-gangster-stil! (er vi ret stolte af),,,

MEN kære aminoer :)

Nu vil vi utrolig gerne høre hvad i synes om vores ""Gangster"" film ??

LINKET:
http://ekstrabladet.dk/nationentv/klip/?clipid=16792&sogeres=http://front.xstream.dk/eb/api/rssReqEngine.php?Community=1%26SearchStr=Fashionline.dk%26Limit=30%26Offset=%26CatConstraint=%26OrderBy=date-desc%26Period=altid%26Tags=Fashionline.dk

Forsat behagelig aften og god weekend i morgen :)

Med venlig hilsen:
Lasse Vesterskov
Fashionline.dk

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra københavn
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:58

Hejsa

Med fare for at komme til at lyde meget smart og negativ... så er her mine 5cents

1. Ekstra Bladet har ikke taget den til sig... den er jo bare uploadet. Alle kan uploade videoer på Nationen.tv.  Så hvor er det fede i det ?   I kunne også uploade til youtube, og sige "det fede er at youtube har taget vores video til sig..."

2. Utrolig kedelig, og lang "film".     Ligner noget der er lavet af en meget træt praktikant.

3. Hvad skulle være gangster-agtigt i den film ? At han afleverer en konvolut, og får en taske retur ?

4. Teksten i filmen... har i selv læst den ? "Hos os finder du de nyeste og billgste priser" ..... ok ? "de nyeste priser" ???

5. Den er outdated i november måned, pga teksten "oktober 08".

6. Længden ? Hvem gider at se på en reklame på over 2 min ?  Hvis man da kan kalde det for en reklamefilm

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 01:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun give sundsdal ret.

Idéen er skam fed nok. Med at lave en kortfilm med tilbud. Jeg synes dog heller ikke den er udført med stil. De effekter der er lagt på minder mig om en tur igennem Windows movie maker og en meget skrabet vegas studio. At farvenuancerne skifter får det til at virke meget uprofessionelt og "stum film" effekten er også med til at gøre den kedelig og uinterresant. Teksten der køre på overgangene er i mine øjne unødvendig og når den så er fyldt med fejl bliver det utroværdigt. Et andet location eller skiftende til f.eks havne område eller lign. Ville have givet det ekstra flavour og lidt mere handling. Den skulle også have været en del kortere, den handling ville sagtens kunne have blevet gjort hurtigere hvis personerne havde været energiske og løbet, så kunne i eventuelt også have lagt lidt alá stoptime effect med "blur" på når der kom en add for en vare.

Jeg har ikke selv forstand på filmproducering. Men som potientel kunde må jeg sige at det ikke frister mig da det ikke virker ordenligt udført.

Men nu da Sundsdal har skrevet, minder det mig om deres video til "Blok 13" - Det kunne, i mine øjne være en rigtig fed film hvis i kastede et større budget efter en produktion lign. deres - Nu tænker jeg på

og omkring 0.20 i filmen er den første blad effekt, og igennem resten af videoen forekommer den også. Det ville være super cool at bruge det som en eventuel idé til video.

Så fik du min personlige mening, håber den kunne bruges

Mic P / Mickel Pedersen

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 11:48

Hej Sundsdal.

Nu står det sådan, at man ikke må reklame på nationen.tv, (Ekstra Bladet) uden en aftale, men da vi oploadet denne film, tog de den til sig, gav os lov til at have den på deres side og DET VAR EKSTRA BLADET der gav den titlen, Tøjpusher og det med Ganster under. Det var ikke os, men dem. Så jeg vil stadig holde fast i at de har taget den til sig.

Fint nok du kommer med din mening, men havde mere håbet på en besvarelse som den der kom efter dig, hvor der er noget vi kan bruge til at forberede den fremover. Desuden er det ikke os der har lavet filmen, men der imod en konkurrence vi holdte, hvor vinder filmen så blev denne. :)

Men ihvertfald tak for din besvarelse :)

Forsat god dag.
Med venlig hilsen:
Lasse Vesterskov
Fashionline.dk

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 11:49

Hej Mickel :)

Dit indlæg vil jeg virkelig tage til mig,