Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det - 3C ADS

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forhåbenlig er der nogle af de skarpe SEOér der læse dette indlæg.

Jeg blev i for lidt siden kontaktet af 3C -ADS som mente de kunne skaffe mig topplaceringer på de udvalgte nøgle ord som jeg udvalgte. Da jeg spurte det unge pige/dame der ringede om de havde en speciel aftale med Google siden de kunne garantere sådan noget sagde hun at de havde den bedste "tekst forfatter" så jeg altid ville komme på side 1.

Jeg spurte så hvordan de kunne det samt hvordan det så skulle virke når vi var 11 ved dem der købte den ydelse..... Det havde hun temmelig svært ved at svarer på. Nu faldt jeg tilfældigvis over et link til dem og der er opslået følgende:

18-09-2008
Ny Google Qualified Individual

Tekstforfatter Kasper Bondo har bestået sin eksamen som Google Qualified Individual.

Kasper fik den næsthøjeste score i 3C Ads' historie og bliver den 9. medarbejder hos 3C Ads med bestået Google Qualified Individual eksamen.

Så er mit spørgsmål hvad er Google Qualified Individual.

Hvis 3c-ads skulle læse med her kan jeg anbefale at få nogle medarbejdere der dels ved noget om hvad de sælger samt har en lille ide om hvordan det virker, for det havde hende som jeg snakkede med bestemt ikke.

Thomas Bonde

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:41

Hej Thomas

Du har helt ret - og det er jo ren logik, det her.

Så hendes svar burde være noget i retning af:

"Ja, Thomas, der er et begrænset antal pladser på side 1. Hvis der kommer andre og og prøver at trænge dig ned, så bliver vi nødt til at gøre noget for at bevare din position - og det koster, alt andet lige, flere penge end hvis der ikke er andre, der presser dig".

Side 1 er stort set det sted, det hele foregår og det bliver alle nødt til at forholde sig til.

Det er, kort sagt den ene af de 2 vigtigste kamppladser anno 2008.

Den anden er konverteringen inde på hjemmesiden.

Det er på disse 2 kamppladser de kloge vinder og de, der ikke lytter, taber.

Så det er alles kamp mod alle. At tro andet er naivt.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:44

Og til dit andet spørgsmål; "Google Qualified Individual" er det en online-certificering, man kan tage ved Google. Den kaldes også "Google Advertising Professional" mange steder (det gamle navn). Google stiller en række krav, og man skal igennem en online eksamen. At en person er "Google Qualified Individual" er ikke en garanti for, at de er eksperter i AdWords, men "blot" at de som minimum har styr på det basale. Du kan læse mere her.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:22

Jeg synes lige vi skal slå fast over for Thomas, at Google Qualified er Googles eget kursus inden for Adwords - dette kursus har ingen betydning for hvorvidt folk har styr på det generelle SEO.

Det skal så siges at arbejder man med det ene, arbejder man ofte også med det andet.
Men som AdXpert siger er det ikke ens betydning med at man er eksperter.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 22:32

Nick Nørgaard:
Jeg synes lige vi skal slå fast over for Thomas, at Google Qualified er Googles eget kursus inden for Adwords - dette kursus har ingen betydning for hvorvidt folk har styr på det generelle SEO.

Helt korrekt, men jeg tror faktisk ikke, de forsøgte at sælge SEO her. Jeg tror, den forvirrede sælger ville sælge topplaceringer på AdWords. Wink

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:08

Hej Thomas

En skam at du ikke hørte efter hvad den unge dame sagde, eller checkede op på deres hjemmeside. Jeg kender ikke kvaliteten af 3C Ads arbejde, men det fremgår tydeligt af deres hjemmeside at de sælger "No Cure - No Pay" SEO løsninger. Dem kan du også købe af os hos Deducta Online Marketing, ogf jeg det er at sidestille med en garanti for side 1 placeringer.

Din garanti ligger i at hvis placeringen ikke opnås, så så skal du ikke betale for det arbejde der er blevet udført. Forbrugerrådet skriver følgende om garanti:

Garanti er en service, som ligger ud over købeloven. Som oftest er det et løfte, hvor den, der giver garantien, står inde for, at varen holder så og så længe. Hvis en butik giver et års garanti betyder det, at butikken skal bevise at en fejl ikke skyldes en mangel ved varen for at slippe for at reparere/ombytte den. 

Ligesom en 1 års garanti for at et produkt holder i 1 år ikke er en 100% sikkerhed for at det ikke går i stkker efter 6 måneder, så er en garanti for en side 1 placering ikke det samme som en 100% sikkerhed for at dit site er at finde på side 1. Det garantien giver dig er kompensation hvis målet ikke indfris - i dette tilfælde gratis SEO arbejde.

Hvis du mener prisen for en side 1 placering er rimelig har du således alt at vinde og intet at tabe med en no cure no pay SEO løsning.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:44

Hej Thomas

Jeg bruger 3C Ads til markedsføringen af vores hjemmeside Kontor-Moebler.dk og jeg har kun gode erfaringer med dem. De har skaffet også gode placeringer og en masse salg, præcis som målet var.

Mvh

Thomas Nielsen

Kontorstole

Find de bedste kontorstole her.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:01

Thomas Bonde:

Jeg blev i for lidt siden kontaktet af 3C -ADS som mente de kunne skaffe mig topplaceringer på de udvalgte nøgle ord som jeg udvalgte. Da jeg spurte det unge pige/dame der ringede om de havde en speciel aftale med Google siden de kunne garantere sådan noget sagde hun at de havde den bedste "tekst forfatter" så jeg altid ville komme på side 1.

Jeg spurte så hvordan de kunne det samt hvordan det så skulle virke når vi var 11 ved dem der købte den ydelse..... Det havde hun temmelig svært ved at svarer på. 

Thomas Bonde

jeg syntes det er kritisk hvis web bureauer tager flere ind i den samme branche og laver SEO hos konkurrenten samtidig, da jeg ikke mener det er at varetage kundens interesser som de jo tilbyder at gøre.

Mener bestemt man burde sælge sig selv på at man kun laver SEO for en i hver branche da man ellers kunstigt hæver behovet for mere SEO!

Det vil jeg ihvertfald gøre hvis jeg starter SEO service op, og så sidestille mig med en slags personlig rådgiver/konsulent der ikke kan varetage konkurrende virksomheder på samme service.

Som minimum skulle man forlange at ens SEO service ikke arbjder med "fjenden" samtidig, ellers er det med at finde en anden der har bedre etik.

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:55

Thomas Clausen:

Som minimum skulle man forlange at ens SEO service ikke arbjder med "fjenden" samtidig, ellers er det med at finde en anden der har bedre etik.

Man skal bare passe på at etik og principper ikke kommer til at stå i vejen for at opnå de optimale resultater i virksomheden. Som regel har man ikke kun een "evil competitor", men ofte 10 eller flere. I konkurrencen mod disse, er du så i de bedste hænder hos en der aldrig har arbejdet med branchen, eller hos en der kender den indgående? Svaret er ikke sort / hvidt, men varierer fra marked til marked.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)