Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykguide.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har arbejdet på en ny hjemmeside, som skal hjælpe alle dem som selv forsøger at udarbejde deres tryksager. Jeg prøver at forklare nogle fremgangsmåder og udtryk. Siden hedder Trykguide.dk

Jeg vil gerne havde lidt feedback på ...
Teksten - Er det nemt at forstå?
Illustrationerne - Hjælper de?

Har i andre forslag og idéer til artikler, forbedringer eller andet skal i endelig nævne det.

Tak! :)

Tilmeldt 4. Feb 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:52

Jeg synes selve ideen er rigtig god. Har selv siddet i en stilling, hvor jeg godt kunne have brugt dine oplysninger fra tid til anden.

Måske du kunne supplere med en linkguide til de forskellige trykkerier mm., såfremt du ikke selv har nogen aftaler disse i forvejen.

Artiklerne kunne måske godt være lidt mere udførlige og skrevet af dig selv (allesammen).

"Menubjælken" fra Google er ikke mindre end forvirrende/irriterende.

Hvad med et forum/FAQ?

Godt projekt!

Edit: en ide til at blive synlig, var måske at henvende dig til div. trykkerier, på nettet, og tilbyde dem at de kunne linke til din side i deres FAQ. Så kunne du også få nogle input mht. hvad folk typisk er tvivlende omkring.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:48

Hej

Jeg har lige klikket ind på din side og min umiddelbare kommentar:

Hvis dit budskab er, at du vil hjælpe dine kunder med at gøre det mere overskueligt at udabejde tryksager, så mener jeg, at din side godt kunne være mere enkelt og overskueligt opbygget, således at den underbygger dit budskab. Jeg bliver en del forvirret.....

I stedet for ord som Pantone, CMYK osv. er det måske en ide at have en overskrift der hedder "farver" og derunder Pantone, CMYK osv. Husk du er grafiker, det er ikke alle kunder, der er det.

God fornøjelse med siden.

Hilsen Moe

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 12:55

Marketeer -> Det er en udmærket idé at foreslå trykkerier at de kan linke til min side. Jeg har også overvejet at sende materiale til dem eller lignenden.

Moe -> Det skal jeg prøve at overveje. Hvert fald har du ret i, at det er vigtigt at alle kan følge med :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)