Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop med vintagetøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:55

Hej og tillykke med din nye forretning.

Jeg har lidt input i forhold til synlighed i søgemaskinerne, som jo kan levere en del besøgende, hvis man er godt placeret.

Næsten alle dine sider har pt. den samme titel (teksten, der står i toppen af browseren, når man besøger din side). Uanset om jeg kigger på forsiden eller på en taske hedder titlen "MySecretCloset.dk". Title er en af de vigtigste ting, som søgemaskinerne kigger på, så alene af den grund bør du overveje at skrive dem om. Desuden hjælper det også dine besøgende på vej. Hvis din forside-titel i stedet hed "Vintage tøj og accessories", evt "Vintage tøj og accessories fra MySecretCloset.dk", vil man med det samme kunne se, hvad din butik drejer sig om.

Det samme gælder for alle dine kategorier og produkter. Brug de par timer på at skrive unikke titler til alle kategorier og produkter. Det vil være givet godt ud i længden.

Mht. selve dine produktsider, kan jeg godt lide de store billeder, samt at du har flere forskellige billeder af de samme varer. Men du bør overveje at skrive lidt mere tekst om dine produkter. Pt. har du nogle få korte sætninger som beskrivelse af produktet. Se, om du ikke kan finde din kreative side frem og skrive lidt mere tekst - og gerne i en lidt mere sælgende form. Det vil gavne både besøgende og søgemaskinerne, der får lidt mere tekst at arbejde med.

Hvis du har mulighed for det i din shopløsning, så prøv at indsætte de såkaldte "alt-tekster" på dine billeder. Det er den tekst, som browsere uden billeder får vist, og den kan både tælle med i forhold til søgemaskinerne, både i forhold til normale søgninger og billedsøgninger.

Fra København K
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:29

Hej Frank

Tusind tak for dine gode inputs!

Vi arbejder videre med dine forslagSmile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)