Nu kigger jeg mig igen omkring efter et muligt samarbejde med en ASP.NET programmør.
Jeg søger en programmør som er interesseret i en langsigtet samarbejde på "freelance" niveau, og som kan se fidusen i at der løbende kommer opgaver ind - og også kan sætte sin timepris herefter. Vi skal helst ikke over 500,- pr. time.
Jeg får jævnligt små og store opgaver ind, som kræver en programmør. Der er også opgaver hvor det er tilretning eller tilføjelser til eksisterende ASP.NET opgaver.
Jeg er klar over at mange vil stejle over prisen - men jeg tillader mig nu alligevel at spørge. :-)
Hej. Jeg har en datalog som er ekspert i .NET, i praktik lige nu og jeg forventer at det er med henblik på fastansættelse.
Sådan et samarbejde som i foreslår er jeg derfor meget interesseret i - jeg vil jo gerne i videst mulig udstrækning sikre mig at han laver det han er bedst til.
Timepris på ASP.NET programmering er 375kr exmoms.
Har du en lille opgave liggende kan du jo prøve os af efter princippet "no cure no pay".
Jeg driver en IT virksomhed i England men er bosindende i Danmark. Vi har udviklet et elektronisk patient journal system i asp.net som kører med over 700 brugere på systemet.
Vi har en del store IT service aftaler med forskellige hospitaler som holder firmaet kørende men vi har en del tid tilovers da der ikke er så meget support på vores system.
Jeg vil være i stand til at kunne levere minimum 20 programmør timer og ca. 20 software test timer om ugen. 500 Kr pr time er acceptabellt for programmør timer og test timer kan vi klare till 400 kr pr time.
Jeg har også en grafisk designer tilknyttet hvis det skulle blive aktuelt.
Send mig en mail hvis du vil gå videre med det her.
Jeg kunne godt være intereseret i et samarbejde. Jeg har 7+ års erfaring med udvikling (primært web) og arbejder idag med ASP.NET, Javascript, XML og mit egetudviklede CMS.
Arbejder pt. som freelance udvikling på fuldtid og er igang med et Microsoft certificeringsforløb.
Jeg er interesseret i et samarbejde. Jeg har 20 års erfaring som programmør og har været freelancer i de seneste 5.
Mine erfaringer dækker både .NET og også databaser. Jeg har desuden et samarbejde med en datamatikker med væsentlig mindre erfaring og derfor også en mulighed for at differenciere på pris i forhold til indhold.