Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ShopEngland.dk - tips til forbedring ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har i den seneste tid arbejdet lidt på www.ShopEngland.dk, og er i øjeblikket ved at finpudse den lidt mht. stavefejl og lign.
Det skal siges at der faktisk allerede er formidlet en del salg via siden specielt på parfumebutikkerne og DVD/musik butikkerne hvor en del har
fået øjnene op for pæne besparelser...
- Men jeg kunne godt bruge jeres feedback på selve konceptet og sidens indhold....er der ting der kunne være anderledes (det er der sikkert)
eller gode råd til forbedringer/nye tiltag. Jeg er ikke den store "web-designer" haj, så håber i har nogle "let-forbedrelige" ting jeg kan gøre bedre
eller bør gøre anderledes, så flere bruger kommer til eller igen ;-)

Mvh. Thomas

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:58

Hej jeg synes at det ser spændende ud. Er der mulighed for at vise hvad tingene koster i Danmark?

Tilmeldt 1. Oct 08
Skrevet kl. 12:41

Hej Søren

Hvis du mener sådan at integrere danske priser direkte på siden, så tror jeg ikke rigtigt det vil være muligt men

der er et par af cd/dvd butikkerne der oplyser priser i DKr...

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:46

Umiddelbart ville jeg forbedre overblikket. Gøre siden nemmere at overskue, lave en tabel template for hver shop, som har de generelle ting folk har brug for at vide - leveringstid, sortiment, din rating etc. så det er nemt og hurtigt at overskue hvad forskellen på de forskellige shops er.

Pas på du ikke kommer for mange ting på forsiden, men fokuser på din "guide til UK shopping" og ikke reklamer/banners, ting der blinker for meget etc..

En sidste ting er at du skal passe på ikke at optimere siden til din skærm - ser ok ud på min 24", men ikke sikker på at din menu, samt to kolonner på forsiden og ikke mindst det at du viser webshops'ne i en frame, ser godt ud på en 17" hvor man bliver nødt til at scrolle meget siden hele tiden.

Synes det er en godt koncept, men keep it simple og fokuser på at du vejleder/guider, samt har lavet reviews af shops.

Tilmeldt 1. Oct 08
Skrevet kl. 22:35

Tak for en god og konstruktiv feedback...super !
Det var lige hvad jeg havde brug for..og helt sikkert et par ting jeg vil gå
igang med at arbejde på med det samme ;-)

Hører gerne fleres mening...

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:46

Jeg synes ikke rigtigt jeg ku fokusere på noget.
Der er lidt for meget uro i det syns indtryk jeg fik, hvilket ville få mig til at surfe videre et andet sted.

Lidt trist design også...

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:54

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:02

Jeg syntes det kunne være rart hvis man kunne se andre brugeres anmeldelser af de forskellige butikker.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)