Hej Aminoer Hvis man leder efter en direktør/leder med focus på styring / daglig drift / planlægning / salg samt udvikling af virksomhed, hvor ville det så være smart at søge henne? /Bo
|
Hej Bo.
Til hvilken branche?
Hej Aminoer Hvis man leder efter en direktør/leder med focus på styring / daglig drift / planlægning / salg samt udvikling af virksomhed, hvor ville det så være smart at søge henne? /Bo
|
Hej Bo. |
Nå, ikke mange kunne svare på ovenstående :-( Måske er der en der kan svare på, hvem der kan stå for kontakten til fusion/salg af anparter mellem to selskaber, hvis det nu var en måde at fremskaffe den rette direktør på? ps:Der skal gøres opmærksomt på, at alle medejere ønsker at fortsætte, men vi mangler en der kan viderudvikle virksomheden på baggrund af erfaring. /Bo
|
Har du overvejet at benytte en headhunter? Du kan prøve at tage en snak med Janet fra En Verden af Talent og se om hun ikke kan hjælpe dig. Kontaktoplysninger:
|
Hej Bo Jeg ville eventuelt sætte en annonce i magasinet Lederne eller et lignende medie. Få nogle professionelle til at skrive selve annonceteksten, de er virkelig gode til at få det hele med - jeg kender til Core:workers, men der findes sikkert også andre. Hvis I er flere ejere, så få endelig en ekstern konsulent til at styre processen. Uanset hvor meget man har interesser i firmaet, så er det nu det der med for mange kokke. Kig efter virksomhedskonsulenter eller eksterne HR-konsulenter. Sørg også for at finde en, som I alle sammen har tillid til. Det koster selvfølgelig, men den rigtige mand m/k i jobbet vil hurtigt kunne tjene det ind. Held og lykke med det. Mvh Anne, DrewsenMatch
|
Jeg ville ringe til en diskret og MEGET dygtig hunter ved navn Bjarne Nancke. Altid seriøs og med en god base. 4089 4884 . Mvh Good luck |