Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsjob Søges.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter nogen tid, hvor jeg har set lidt på denne her side, tænkte jeg at jeg måtte prøve og se om nogen her, har brug for en god sælger.

Jeg har igennem de sidste mange år, arbejdet som sælger inden for næsten alle brancher, og jeg står nu og mangler noget og sælge, Så har du noget du skal have solgt, så send mig en PM.

Der er dog en grænse for hvad jeg vil sælge.

SÆLGER IKKE FØLGENDE, Banner reklamer, Online annoncer. samt avis abonnmenter.

men ellers er jeg åben.

Smid mig en PM, med din opgave samt mail adresse, og jeg vil svare tilbage. Alle får svar.

mvh

Michael

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:19

Hej Michael

Har du nogen erfaring med salg inden for anlægsgartner / kloak / Entreprenør branchen?

/Bo

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:21

Hej Michael

Hvis du vil sølge mine services, primært websites til mindre virksomheder - mod provision - så kontakt mig endelig. Se min hjemmeside for mere info.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:45

hvis du kan sælge gulve, linoleum,vinyl badeværelser i vinyl og fliser, trægulve tæpper nålefilt gummi spartleopgaver m/m så værsgo, du vil få provision af dit salg, hvis salget går igennem. 500kr ved salg mellem 3000 -5000- derefter 10%

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:49

Hvor hører du til?

mvh Hans

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:52

Hvor befinder du dig? Er du evt. interesseret i et partnerskab ift. at relisere en god idé?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:11

Er der nogen herinde der kontakter vedkommende der lige vil skrive herinde om han rent faktisk svarer tilbage ?

Det er jo ikke nyt med en tråd hvor indehaveren siger han søger salgsarbejde hvorefter han går under jorden.

D.v.s. alle de har brugt tid på at tage kontakt til personen kan betragte deres tid som spildt.

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:24

Hej Michael.

Du har nu vist at du rent faktisk stadig er tilstede, selv efter du har oprettet tråden (jeg har modtaget privat besked herom) (beklager, men det var mod forventning - der har været mange lignende tråde og jeg synes altid at supersælgeren går under jorden bagefter oprettelsen til ærgrelse for mange).

Jeg har naturligvis, som så mange andre, også altid ondt i salget. Jeg vil her fortælle lidt om mig selv og min virksomhed - er du interesseret tager du bare kontakt.

www.olsensregnskab.dk - kan du sælge sådan nogle ydelser?

Jeg er også tasteoperatør og har i den forbindelse MEGET ondt i salget - jeg ved at der er et forholdsvist stort marked for disse ydelser. Der skal bare en fræk sælger til at "bilde kunderne ind" at det er en "god ide at spare penge". Jeg kan med mine evner tilbyde favorable akkordpriser på tastearbejde og store besparelser i forhold til nuværende leverandører eller i forhold til firmaets egne medarbejdere.

Inden for social og sundhed bliver der omsat for millioner og atter millioner af vikarer. Hvis du kan "bilde kommunerne ind" at det rent faktisk betyder noget for Danmarks økonomi når de vælger det dyre, men etablerede vikarbureau - så er her rigtig mange penge og tjene. Jeg kan leverer vikarer og stå for driften af et vikarbureau - du skal bare sælge. Nogle opgaver er udbudsegnede og de offentlige virksomheder er ikke altid opmærksomme på dette så nogle gange skal de presses til at udbyde opgaven. Denne branche stinker langt væk af kammerateri og korruption, så det er en modig sælger med "ben i næsen" der skal til. Men resten kan jeg levere.

Jeg sælger også rengøring, ejendomsservice og hertil beslægtede ydelser - til meget konkurrencedygtige priser. Så hvis du ringer til nogen der har en fast pris på deres kontorrengøring kan jeg med MEGET stor sandsynlighed underbyde dem.

Fælles for disse ydelser er at de er nemt sammelignelige med de ydelser der bliver leveret ude på erhvervsmarkedet som det er nu. Det er discountydelser, men der bliver leveret den samme vare med kun prisen til forskel (evt. en bedre ydelse også)

Mit kald er altså at indføre kapitalisme (for alvor) i det danske erhvervsliv - reglerne for udbud og efterspørgsel skal gælde og den billigste leverandør skal have alle de kunder han har kapacitet til

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18

Hejsa

Jeg siger Tak for alle henvendelse, og Jeg må da lige sige at det er rart at se at der er så meget brug for sælger.

Men i de næste 6 dage er jeg desværre ikke ved en computer, Konen har sagt at jeg skulle med på ferie, Men Jeg tror jeg har fået svaret alle, ellers skal jeg nok få det gjort når jeg er hjemme igen.

Jeg håber alle kan have en god weekend, når i når der til. :-)

Mvh

Michael

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:24

Hej Michael 

Til vores firma med salg af online remote backup, samt hosted antivirus løsninger, søger vi salgschef.

Send gerne dit cv til mig hvis du er interesseret i at høre nærmere på gm(at)anymac.dk

Mvh

Gregor

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)