Hej Michael.
Du har nu vist at du rent faktisk stadig er tilstede, selv efter du har oprettet tråden (jeg har modtaget privat besked herom) (beklager, men det var mod forventning - der har været mange lignende tråde og jeg synes altid at supersælgeren går under jorden bagefter oprettelsen til ærgrelse for mange).
Jeg har naturligvis, som så mange andre, også altid ondt i salget. Jeg vil her fortælle lidt om mig selv og min virksomhed - er du interesseret tager du bare kontakt.
www.olsensregnskab.dk - kan du sælge sådan nogle ydelser?
Jeg er også tasteoperatør og har i den forbindelse MEGET ondt i salget - jeg ved at der er et forholdsvist stort marked for disse ydelser. Der skal bare en fræk sælger til at "bilde kunderne ind" at det er en "god ide at spare penge". Jeg kan med mine evner tilbyde favorable akkordpriser på tastearbejde og store besparelser i forhold til nuværende leverandører eller i forhold til firmaets egne medarbejdere.
Inden for social og sundhed bliver der omsat for millioner og atter millioner af vikarer. Hvis du kan "bilde kommunerne ind" at det rent faktisk betyder noget for Danmarks økonomi når de vælger det dyre, men etablerede vikarbureau - så er her rigtig mange penge og tjene. Jeg kan leverer vikarer og stå for driften af et vikarbureau - du skal bare sælge. Nogle opgaver er udbudsegnede og de offentlige virksomheder er ikke altid opmærksomme på dette så nogle gange skal de presses til at udbyde opgaven. Denne branche stinker langt væk af kammerateri og korruption, så det er en modig sælger med "ben i næsen" der skal til. Men resten kan jeg levere.
Jeg sælger også rengøring, ejendomsservice og hertil beslægtede ydelser - til meget konkurrencedygtige priser. Så hvis du ringer til nogen der har en fast pris på deres kontorrengøring kan jeg med MEGET stor sandsynlighed underbyde dem.
Fælles for disse ydelser er at de er nemt sammelignelige med de ydelser der bliver leveret ude på erhvervsmarkedet som det er nu. Det er discountydelser, men der bliver leveret den samme vare med kun prisen til forskel (evt. en bedre ydelse også)
Mit kald er altså at indføre kapitalisme (for alvor) i det danske erhvervsliv - reglerne for udbud og efterspørgsel skal gælde og den billigste leverandør skal have alle de kunder han har kapacitet til
VH Jørgen Olsen