Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man bare kaste sig ud i det?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminobrugere,

Jeg er i arbejde og har fast stilling inden for det fag jeg er uddannet i. Har gået rundt med nogle iværksætterdrømme i mange år, men er lidt i tvivl om jeg bare skal hoppe ud i det.

1. kan man starte selv, mens man har arbejde, eller bliver det bare noget halvhjertet noget?

2. Jeg har en god ide til noget annncebaseret website, synes jeg selv, men hvordan kommer man igang, hvis man ikke skal kan udvilke sådan noget? skal man bruge en til projektstyring? og hvordan finder man sådan en?

Håber i kan give lidt gode svar retur.

Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Det er bare på med vanten og komme igang. Hvis du har overskud til at bruge din fritid på det, skulle det ikke være noget problem. Men, det er nemmere hvis du får et OK fra dit job, så du ikke skal gå og skjule det.

Du kan helt sikkert finde en her på amino, der kan hjælpe dig med at udvikle dit website, når du har lagt en slagplan.

Held og lykke med det.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, din idé er elendig!

- (Synes bare lige jeg ville være på tværs)