Freelance PHP Udvikler eller firma søges
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Steen Lautrup
Skrevet
30-09-2008 kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Til finpudsning i første omgang og derefter videreudvikling af vores Emarketing applikation www.notusmail.com søger vi en dygtig freelance PHP udvikler, som vi kan bruge fremover istedet for de amerikanske udviklere vi har brugt hidtil.
Vi stiller følgende krav til dig:
Selv motiverende i forbindelse med test og fejl håndtering
Stor kendskab til php /mySql og mailer daemons.
Du skal kunne starte med det samme!
Godt kendskab til brugeroplevelser vedr. GUI og systemopsætning
Vi vil gerne have en timepris fra dig. I starten mangler vi det sidste skub til at det virker ordentligt og senere er det løbende vedligeholdelse .
Håber at høre fra jer, jeg skal nok give besked når vi har dem vi skal bruge, alle henvendelser bliver besvaret på den ene eller anden måde.
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hejsa :)
Vores timepris er mellem 450 og 650 kr, du kan se mere om os på http://www.mc-solutions.dk
du kan bare ringe og skrive, selvom jeg måske er svær at fange idag da jeg har en del møder.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Steen Lautrup
Skrevet
30-09-2008 kl. 12:11
Svar
Hej Mikkel
Vi har jo også snakket sammen før. Vi vil dog gerne have flere at vælge imellem, så folk må gerne byde ind, hvis der er nogen derude.
Svar
Tilmeldt 24. Sep 08
Dan
Skrevet
16-10-2008 kl. 01:30
Svar
Hvad er status på projektet. Er i kommet videre?
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Steen Lautrup
Skrevet
16-10-2008 kl. 09:53
Svar
Ikke rigtigt, projektet er lidt på hold, men vi vil meget gerne samle kontakter ind.
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Det var dog trist? Hvad er grunden til at det er på hold? Har i brug for noget rådivning til at få gennemgået udviklingplaner, budgetter el. lign?
Svar