Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lylover design - Produktdesign og udvikling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Har i brug for at styrke jeres eksisterende produkter, eller ønsker i at udvikle nye produkter som skal distancere sig fra konkurrenterne, så kan et professionalt samarbejde med Lylover design være løsningen for jeres virksomhed.

Lylover design tilbyder innovativ concept-, ide- og produktudvikling med fokus på æstetik, høj brugervenlighed og tæt udviklingssamarbejde med jeres virksomhed.

Produkter fra Lylover design har blandt andet været omtalt i T3 UK, T3 Middle-East, STITCH Belgium, Financial Times, Bolig Magasinet, TDC-Magasinet mfl.

I kan finde mere info om Lylover design på www.lylover.com - lad os tage en uforpligtende samtale angående jeres ideer og projekter.

-----------------------------------------------

Lylover design - award winning product design

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:50

Hej Kenneth.

Jeg så lige dit indlæg her på Amino, og vil fortælle hvad jeg evt. kunne bidrage med hvis du skulle have brug for assistance på et tidspunkt.

Jeg beskæftiger mig med produktudvikling, 2D/3D CAD-tegning og evt. prototypefremstilling. Dvs. alt fra den første tanke, til tegning og illustration, til prototypefremstilling, til teknisk dokumentation i CAD, samt evt. leverandørvalg.Jeg har en mangeårig erfaring fra produktionsvirksomheder i metal- og plastindustrien, og har et godt kendskab til specielt lamper, og andre design- og brugsprodukter. Jeg kan evt. også bidrage med at vælge leverandører, og skabe den første kontakt i Danmark, Østeuropa, Kina, osv. Overfladebehandling af metaldele er et område jeg har specielt godt kendskab til. Herunder : Slibning, Polering, Forchromning, anodisering, vådlakering samt pulverlakering. Derudover har jeg også beskæftiget mig med emballage til designprodukter.

Mvh. Martin

DVLOP

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:43

Hej Martin,

Tak for din mail - det lyder spændende med din ekspertise indenfor produktudvikling - jeg er sikker på det kan blive brugbart fremover. Hvem ved måske der er mulighed for at supportere hinanden. Ihvertfald ved du nu hvor du kan få support med hensyn til design og concept udvikling.

Pt. mangler jeg dog ikke support på dette område, men vil helt sikkert vende tilbage hvis jeg får brug for din hjælp - tak fordi du gjorde opmærksom på dig selv.

Mvh, Kenneth Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)