En matching site, hvor folk kan matche hinanden. F.eks kan tennisspillere finde en partner til en match i Guffeløse tennisklub d.1 November kl.13.00, eller golfspillere kan finde hianden til at gå runder med i den lokale golfklub. Det kunne også være man søgte musikere til bands, gamere til vidospil og klaner, rollespilspartnere, paintball spillere, nogen at gå i byen sammen med osv.
Altså en side i stil med Pendler.dk bare med alle mulige andre nicher.
Hvad synes du om denne idé?
Og tror du man kunne samle det hele på et site, eller skulle man nøjes med f.eks bare golfmatch eller andet?
Jeg er administrator på Fitforum.dk og har da set nogle søge efter træningspartnere der inde, til når de styrketræner.
Ideen er som meget god, men jeg vil tro at du skal have mere end bare fx. golf, da det måske er en for lille niche, til at drive en hel webside? Det kommer jo selvfølgelig også an på, hvad dit mål med hjemmesiden vil være, og om det er noget, der skal give et økonomisk afkast på længere sigt.
helt klart en rigtig fin ide. Det er bare med at komme i gang inden at den bliver stjålet. Ville også gøre den så bred som mulig for at få nok traffik og folk derind. Held og lykke med projektet :-)
Jeg så lige genudsendelse af Dr1 programmet "Ha det godt" - hvor de havde to personer som skulle finde motivationen til at få dyrker noget kondition. Der snakkede de om at en træningspartner som var på lige fod med en, kunne øge motivationen. Kunne da være en perfekt start at komme få noget gratis omtale i det program ;)