Jeg er virksomhedsejer af en 3 mands drevet virksomhed. Vi arbejder med opbevaring af aktiver for konkursbo, opkøb og afsætning af køretøjer, kontorinventar og edb-udstyr. Se mere i min profil.
Vi har en stor lagerhal opfyldt med mange kvalitetsprodukter fra virksomheder der af forskellige årsager måtte stoppe. Omfattende kontor møbler, hæve skriveborde, ergonomiske kontorstole og køretøjer - og meget mere der skal ses.
Da jeg ikke har det store markedsføringsbudget vil jeg her høre om der er nogle der direkte skulle stå og mangle noget af dette udstyr så høre jeg gerne fra dig.
Hvilke tiltag vil du mene jeg burde gøre for at få mit budskab ud til flere virksomhedsejere der står og mangler denne slags produkter?
Til dato har jeg fået afsat mine produkter via mund til mund i et forholdsvis sluttet netværk. Jeg arbejder pt. på en hjemmeside som vil blive færdig i løbet af oktober for på bla. denne måde at komme bredere ud med mit tilbud.
Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger om mulighederne, men også hvis du har gode markedsførings tiltag der ikke er for omkostningstunge!!!
Tak for dit hurtige svar - EDB-udstyret vi får ind kørte jo i virksomheden forud for vor modtagelse. Derfor er det køreklart. Men der kan være data på h-disken som må renses og det kræver at vi renser op og installere styresystem.
Er det noget som du er interesseret i at udføre og hvad skal det koste ?
Ja, jeg vil meget gerne udføre klargørelsen. Hvis vi kan lave en fast aftale, kan jeg tilbyde det til 500,- pr. stk ved min. 10 maskiner. Excl. moms. Jeg tilbyder også fysisk rens af IT udstyr.
Jeg får selv ofte henvendelser om brugt IT udstyr, og jeg vil kunne tilbyde salg via min hjemmeside.
Tak for dit svar ja 500,- ved ti maskiner - format - install - og maskinen klare resten - men nu er det jo så også salgskanaler vi er interesseret i så der kan du måske også bistå - men vi skulle måske se opå mulighederne således at vi kan vurdere dem.
Jeg kunne foreslå et møde i virksomheden hvor du kan se hvad og hvor meget det er det drejer sig om pt. Det ændre sig jo hele tiden som du nok forstår da der er løbende ind og afgang.
Ja, lad os aftale et møde, så kan vi aftale nærmere. Du kan skrive dine kontakt oplysninger til mig via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk
Jeg står og skal starte et kontor op til 3 personer. Dvs. at jeg skal ud og skaffe 3 hæve- sænkeborde og 3 kontorstole. Jeg tror det er bedste hvis de tre bode og stolene er forholdsvis ens.
Jeg skal naturligvis også bruge andre ting til kontoret, men i første omgang kun bord og kontorstole.