Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1/2 pris i oktober 2008!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den 30/9 åbner der et helt fantastisk nyt sted for iværksættere og alle andre der lejlighedsvist har brug for et trendy og fashionabelt men også down-to-earth kontorfællesskab.

En medlemsklub, en café med trådløst netværk, et kontorfællesskab, et eventsted og meget meget mere.

Vi har flexible og differentierede workspots på 500 m2, vi har en kæmpe teatersal med svalegang og et lærred på 3 meter til dine powerpoints! Vi har hyggelig loungestemning og prof mødelokaler.

OG så har vi et abbonnement på kr. 1250,00 ex moms om måneden!
JA! Alle skal kunne være med! Og vi har lækker mad, vin og kaffe til priser langt under caféniveau.

Se mere på www.laoficina.dk

Inkluderet i medlemsprisen kr 1250,00 (ex moms) pr. måned er:

  • Fri adgang til La Oficinas lokaler ml 08:00-18:00 på hverdage og til at jobbe på diverse fleksible workspots i salen og på balkon
  • Daglige aviser samt diverse magasiner
  • Isvand
  • Frit trådløst internet alle steder, også i mødelokaler
  • Fri print til husbehov (sort/hvid)
  • Adgang til intranet med medlemsoplysninger, nyhedsbreve, mulighed for markedsføring mv
  • 8 gratis medlemsarrangementer om året (entré ved øvrige events)
  • Mulighed for at tage gæster med i klubben: Ved workspots 1-2 gæster max, ved leje af mødelokaler ubegrænset, og ved events efter aftale
  • Mulighed for leje af mødelokaler i og uden for åbningstid. Sal og balkon kan også lejes udenfor åbningstid. Al udlejning til medlemmer sker til favorable priser.
  • Mulighed for leje af aflåste skabe til opbevaring
  • Rengøring
  • Favorable samarbejdsaftaler med eksterne firmaer om fx telefonpasning, farveprint mv
  • Lave priser på cafeens varer, fx en espresso kr. 8,00
  • Månedlig fakturering af diverse ydelser, herunder mad og drikke, leje af lokaler, etc.
  • Mulighed for hyre af mødeservicering til dine møder og events
  • Mulighed for markedsføring via intranet, arrangementer og events

Se mere på www.laoficina.dk

-Vi glæder os til at lære dig og din virksomhed at kende!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Imponerende og attraktivt koncept - jeg vil helt sikkert overveje at bruge jer frem for klassisk lokaleleje i fremtiden, når jeg mødes med kunder og samarbejdspartnere i København!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I er bookmarked - bare der var nogen, der lavede sådan én  Struer :-)

mvh Hans

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Super koncept - glæder mig meget til at følge udviklingen :-)

Vi ses til receptionen i morgen.

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

glæder mig også meget til at se det (næsten) færdige resultat i morgen.

Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom dagen hvor det nye fusionskoncept La Oficina slog dørene op til første arbejdsdag. La Oficina er en krydsning mellem de bedste ting fra et kontorhotel med de bedste ting fra det at arbejde på en café, og er man medlem kan man komme her med sin bærbare og arbejde. Her er ikke receptionist i klassisk forstand, men derimod en Barrista til at lave den perfekte café latte, servere dagens ret osv. Sådan en burde enhver glad arbejdsplads have! :o)

Jeg stod her i morges kl 8:15 som det første medlem, og de første indtryk er super positive. Miljøet er varmt, lyst og inspirerende, og så langt fra det lukkede kontor eller det kolde og larmende kontorlandskab som det næsten kan komme. Jeg har over årene arbejdet under mange former, men en afveksling mellem cafémiljø og hjemmearbejde har været min favorit, og La Oficina er derfor en sikker vinder hos mig.

Nu tænker du måske “ja den er fin for selvstændige og konsulenter, men vi er  mange der ikke kan tage alene på café og arbejde.” Helt enig, det passer ikke til alle. Men jeg tror mange arbejdspladser kunne lade sig inspirere i stor grad af hvordan man OGSÅ kan arbejde. Meget arbejde idag er “vidensarbejde”, og det kan sagtnes udføres i et cafélignende miljø, bare der er internet, printertilslutning, mobilen er tændt og man kan have gæster. Sådan har vi det her.

Når mange arbejdspladser består af enten små kontorer eller et stort, åbent landskab, så er det jo ikke fordi nogle meget kloge mennesker en gang for alle har slået fast, at det er den bedste måde. Der er primært tale om en overlevering fra gammel tid, og der kun i ringe grad taget højde for de store ændringer i arbejdsform der er sket de senere år. For får år siden troede vi jo at det åbne kontorlandskab var svaret, og nu er en del virksomheder så begyndt at gå den anden vej igen. Så spørg dig selv: Hvilke elementer af “café-arbejdsplads” kunne virke hos os, for at skabe et mere inspirerende og glad miljø?

Du kan læse mere om La Oficina på www.laoficina.dk og du er altid velkommen til at komme forbi på Fr.berg til en rundvisning. OBS: Hos Projekt Arbejdsglæde har vi ikke interesser i klemme, og vi får ikke honorar for at lokke kunder til. Vi kan bare super godt lide at være her :o)

/Jon

Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ovenstående er postet fra Jon´s blog på projektarbejdsglaede.dk...... mange tak til Jon for de fine ord og tak til alle jer andre der har taget så godt i mod La oficina .....

Det er en fornøjelse at møde mange af jer i dagligdagen og jeg håber vi får lejlighed til at sparre endnu mere....

mange hilsner 

Jesper

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer kraftigt at blive medlem, men er kun i København 1-2 gange om måneden, så det er lidt for dyrt pr. gang for mig, men ultra fedt koncept, GO ÅRHUS!!.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved de er ved at lave en klippekortsløsning for folk som dig..... fedt site du har i øvrigt !

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker og bukker, det bliver Palle fra Logiskwebdesign.dk sikkert glad for at høre ;o)

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)