Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback søges! www.hausladen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Hvad synes i om mit hjemmeside?

www.hausladen.dk

Er den brugervenlig? Mangler der informationer? Er den profesionelle nok for et IT virksomhed?

Mange hilsner

Mathias Hausladen

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:10

Hej Mathias

Jeg skyder lige fra hoften Smile

Hvis jeg skulle bruge dig til min virksomhed, er der en række "krav" der skal være der:

1: Proffesionel hjemmeside: Den virksomhed jeg skal have hjælp fra, skal have en proffesionel hjemmeside, der viser - se hvad vi kan.
2: Hjemmesiden skal være godt uddybet med, hvad kan vi tilbyde vores kunder.
3: Refferencer er guld værd.

Jeg syntes lidt din side halter efter alle steder. Din hjemmeside kunne gøres mere proffesionel, den ser måske en anelse amatøragtig ud (nu skal jeg også passe på hvad jeg siger). Jeg kunne godt tænke mig, du brugte noget mere tid på at uddybe de forskellige punkter. Det ser lidt ud som om, det du har skrevet under de punkter, ikke har taget ret lang tid at lave. Referencer er du jo rimelig godt med, men lav i starten en punktopstilling over i forskellige websider du har lavet.

Din ide er jo skide god - med lidt ekstra indsats og arbejde, så skal der nok komme noget ud af det.

Håber ikke jeg var for hård Smile

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 23:48

Hej René

Mange tak for dit ærligt mening. Det er jo lige præcis det, jeg har bruge for :-)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:17

Hej Mathias.

Jeg har kigget på din hjemmeside, som om jeg var en privat kunde, der havde brug for din hjælp. For det første synes jeg, siden er dejligt overskuelig og nem at finde rundt på. Du tilbyder det, jeg ville have brug for, og der er ikke noget, som decideret afskrækker mig. Men der er plads til forbedringer, som f.eks.:

1. Siden er for anonym. Vis lidt mere om, hvem du selv er. F.eks. med et foto og lidt om, hvem du er som person. Husk, at folk måske skal have dig inden for i deres hjem, og så vil man gerne se "giraffen" på forhånd.

2. Beskriv også fremgangsmåden, når du hjælper folk med softwareproblemer. Kan du klare det via remote host i visse tilfælde, eller skal du fysisk foretage nogle indgreb i deres pc?

3. Der er lidt stavefejl. Ikke mange, men f.eks. under webdesign, hvor der to steder står: "webdesign efter dine ønske" i stedet for ønsker.

4. Hvor langt omkring strækker dit virkefelt sig rent geografisk, hvis du skal ordne en pc. Og tager du så kilometerpenge for det?

5. Under kontaktoplysninger skriver du Dänemark, men da resten er på dansk, ville det nok passe bedre med Danmark.

Held og lykke med din virksomhed.

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 22:24

Hej Anne

Mange tak for de mange idéer! :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)