Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internetsalg - Hvornår må der hæves betaling?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bestilte for et par dage siden en vare via nettet. Den var bestilt til levering d. 20. september og betalingen blev trukket fra min konto d. 25. Intet mærkeligt her - men jeg fandt i går ud af at varen aldrig kom frem!

Jeg kontaktede derfor firmaet der fortalte at der var gået kuk i systemet og ordren derfor aldrig nåede lageret og det ville de naturligvis gøre noget ved.

Men mit spørgsmål er da hvordan de nogensinde kan tage betaling for en vare der aldrig har forladt huset? For så vidt jeg kan læse mig til skal varen være afsendt før der må opkræves betaling eller er jeg galt på den?

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 18:02

Hej,

Det må de heller ikke, dog kan der jo være sket en fejl hvis de bruger dropshopping og de fra deres grossist eller lager har fået bekræftet en lagerafgang, hvis dette er tilfældet har de jo gjort det i god tro, og hvis de er på sagen nu og sørger for du får dit produkt er alt vel ok?

Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De gange jeg har snakket med PBS om emnet, siger de at man må trække pengene når man ligger varerne til levering/afsendelse
Hvis de bruger et transportfirma som er flere dage om tingene, er der derfor intet galt i, at de trækker pengene før du får dem.

Hvis det er en enkeltstående fejl i deres system, hvor man normalt ekspederer ordrerne samme dag som lageret modtager dem, men der fx er sket en menneskelig fejl, kan det jo være grunden... altså at de ikke bevidst har designet et system som bryder mod PBS' regler, men blot har haft et uheld.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)