Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Layout feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu har jeg efterhånden arbejdet en del med detaljer etc. den seneste til på min side www.fashionline.dk

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle råd, feedback, konstruktiv kritik, meninger og holdninger om hvordan det ser ud, og ikke mindst brugervenligheden i det.

Dbh. Yngvi

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:40

Jeg syntes siden virker rigtig fin.
Dog syntes jeg at der er lidt for mange ting på fosiden, det forvirrer mere end det gavner.
Jeg syntes det virker, lidt som om alle funktionerne bare er plottet tilfældigt ind i menuen til venstre.

Syntes bl.a. det er underligt, at ”Producenter” er placeret så langt nede, denne vil jeg personligt, syntes skulle placeres tættere på ”Varegrupper”.

Nyheder og/eller Tilbud kunne evt. Bare vises i stedet for ”Vi anbefaler”.

Det var lige det jeg faldt over, som måske skulle kigges lidt på?

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:19

Yngvi K.:
Nu har jeg efterhånden arbejdet en del med detaljer etc. den seneste til på min side www.fashionline.dk

Hermed en omgang kritik.

1. For mange produkter på forsiden, med for små billeder. Vælg 6 produkter ud og fremhæv dem noget mere. 

2. http://www.fashionline.dk/jeans-c-65.html - det er ikke tydeligt for mig om jeg må tage mig til takke med de få informationer på siden eller om der reelt er en under side et sted. Lav en knap der hedder mere info eller lign.

3. http://www.fashionline.dk/f_by_friis_gabba_bælte_white-p-182.html - Her bliver jeg forvirret over jeres priser. Først og fremmest står der nogle priser oppe i højre hjørne, her for jeg rabat. Midt på siden står en anden pris uden rabatten. Jeg ville nøjes med at vise prisen nede i teksten og slette den oppe i hjørnet - som på mig virker som et ulogisk sted at placere prisen. 

4. På login siden mangler i at style en enkelt knap.

5. Hvorfor dælen skjule det at springe over uden at oprette konto så meget at i ser jer nødsaget til bruge en helt underside på at forklarer systemet. Hiv det frem med stort på logi siden øverst, og nøjes med at lave en lille reklame for det at oprette en bruger. Giver i overhovedet jeres brugere nogle fordele? Hvis ikke hvorfor så overhovedet have et unødvendigt ekstra step i bestillingsproceduren. 

6. Jeg har ikke testet følgende scenarie, men hvis jeg opretter en bruger hos jer og køber en varer, hvorefter jeg 3 måneder senere vil købe hos jer igen men har glemt alt om jeg har oprettet en konto, så vælger derfor gå videre som gæst. Jeg indtaster samme email som jeg brugte dengang jeg oprettede en konto- for jeg lov til at gå videre? hvis ikke så er det i mine øjne en kritisk fejl der skal rettes. 

7. Hvorfor så mange underlige lande i dropdown boksen? Sender i pakken til mig hvis jeg vælger MC Donalds island? Tøm ud i listen og vælg kun til de lande i vil sende til. F.eks. europæiske lande. 

8. Jeg kom til at skrive min email forkert (forkert endelse, som systemet ikke genkendte) under køb uden konto, og pludselig gik det helt galt, jeg røg over på opret konto og skulle udfylde passwords, jeg prøvede at gå tilbage i browseren til jeg kom til indkøbskurven og prøvede så igen at trykke køb uden konto, men denne gang kluderede systemet helt i det. Højst sandsynlig fordi der ligger en session der ikke er slået ihjel. Men det vil sige nok mister de fleste kunder der kommer til at taste forkert i deres mail adresse første gang. 

9. I internet explorer får jeg at vide der er usikre elementer der vil blive loadet når jeg går til indkøbskurven. Mange aner ikke hvad denne irriterende popup betyder og vælger at smutte fordi de bliver nervøse. 

Det var alt jeg lige kunne finde. Et par kritiske fejl der kan gøre i mister kunder, men overordnet set en rigtig flot og gennemarbejdet shop i kan være stolte af. 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:34

Mange tusinde tak for jeres svar..

Martin, det er rigtigt dejligt med de uddybende kommentarer. Jeg vil øjeblikkeligt gå igang med at rette på de ting, jeg umiddelbart selv kan ordne her og nu!!! Det giver mening det du siger..

Dbh. Yngvi

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:36

Yngvi K.:

Martin, det er rigtigt dejligt med de uddybende kommentarer. Jeg vil øjeblikkeligt gå igang med at rette på de ting, jeg umiddelbart selv kan ordne her og nu!!! Det giver mening det du siger..

Er glad for du kunne bruge svaret. Lad os høre når du har gået hele sitet igennem igen og tingene er blevet tilpasset. Så giver jeg gerne siden endnu en tur med kritiske øjne. 

Held og lykke med shoppen. 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:39

Det lyder godt Martin, det vil jeg gøre. Tak.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:15

Martin Tygsen:
Lad os høre når du har gået hele sitet igennem igen og tingene er blevet tilpasset.

Jeg har gennemgået punkt 1,2,3,4 delvist 5 og punkt 9.. - De andre kan jeg ikke selv redigere, og må høre en programmør efter det asap.

1. ja den siger sig selv.. Bare kig på forsiden.

2. "Køb nu!" er ændret til "Se mere"..

3. Samtlige tekster er gennemgået, og skulle nu passe overens. Prisen oppe i højre hjørne er den dynamiske som ændres under "pris" i systemet. Kan ikke selv flytte den, eller fjerne den.

4. Knappen er lavet.

5. Der bliver nu oplyst om medlemsfordele i højre kollonne..

6.7.8. kan jeg ikke selv klare.

9. Prøv at kør igennem på IE, og se om den stadig spørger :)

Dbh. Yngvi

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 21:15

Yngvi K.:
1. ja den siger sig selv.. Bare kig på forsiden.

Bedre - langt bedre, jeg så dog gerne der kom endnu mere fokus på dem. Men så skal du nok have programmøren med indover. 

Yngvi K.:
2. "Køb nu!" er ændret til "Se mere"..

Jeg synes køb nu knappen var fin. jeg så gerne begge dele kom der :) men en se mere er ihvertfald bedre. Så mangler du bare lige at ændre det i toppen hvor der står køb nu i kolonne navnet. 

Yngvi K.:
3. Samtlige tekster er gennemgået, og skulle nu passe overens. Prisen oppe i højre hjørne er den dynamiske som ændres under "pris" i systemet. Kan ikke selv flytte den, eller fjerne den.

Hvis du alligevel har fat i jeres programmør så få hevet den dynamiske pris ned og stå der hvor nu manuelt skriver prisen ind. det tager ham MAKS 15 min at flytte variablen price ned til et andet sted. 

Yngvi K.:
6.7.8. kan jeg ikke selv klare.

ang punkt 7. Nu ved jeg ikke hvor meget modificeret jeres shop er men så vidt jeg kan se er det en oscommerce, så burde du kunne redigere lande under punktet "lande og moms"

Yngvi K.:
9. Prøv at kør igennem på IE, og se om den stadig spørger :)

Det var bedre - kan samtidig også godt lide du har fjernet kategorier og alt for at sikre kunden holder fokus på det han er igang med - gennemfører et køb. 

Yngvi K.:
5. Der bliver nu oplyst om medlemsfordele i højre kollonne..

Det er fint, jeg så dog personligt gerne at der stadig blev lagt mere fokus på køb uden konto fremfor kontooprettelse. Evt ved at flytte køb uden konto op i toppen af login siden. 

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 21:25

Nu har jeg ikke lige læst de andres indlæg igennem.

Men kunne indholdet fra  boxen "information" ikke rykkes ned på den vandrette linje, så du har en box mindre og så bliver siden ikke helt så lang, som den er nu.

Login boxen kunne evt. også fjernes og så kunne der stå Login i den vandrette menu, ved siden af "min konto".

Som sagt har jeg ikke læst de andres indlæg igennem, så hvis det er nævnt, skal du blot se bort fra mit indlæg :)

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)