Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hovedrengøring af lejlighed i Birkerød

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har en lejlighed som er under ombygning. Når ombygningen er afsluttet skal lejligheden hovedrengøres, det vil jeg gerne bede om et tilbud på.

Lejligheden er 47 m2 og indeholder en stue, et lille værelse, et køkken, badeværelse og en lille entre. Lejligheden er tom, så der er god plads og ingen problemer med at komme til.

Hvad koster sådan noget?

VH Bo

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:03

Hej Bo

Jeg vil gerne komme ud og lave det for dig. Vi er to mand á 200kr pr. stk pr. effektive time (og vi er effektive).

Forudsætningen er naturligvis at du holder til i Storkøbenhavn

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:04

Hejsa. Beklager... det stod i titlen - den kunne jeg ikke se da jeg skrev et reply til din besked - kun teksten.

VH Jørgen Olsen

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:05

Hej Bo

Du er velkommen til at kontakte os vedr. dette så kan vi komme og give en pris på det.

Du er velkommen til at kontakte mig på 25 53 68 17 hele dagen .... vores firma ligger i allerød...

Steen

Venlig Hilsen

de Nully Rengøring - Prins Valdemars Alle 5.C 1.sal - DK-3450 Allerød - Tlf.: 70 20 68 17 - www.denullyrengoring.dk

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:23

Hej Bo,

Vi har et rengøringsteam som du er velkommen til at bruge. Vi bruger dem normalt når vi selv har udført en byggeopgave og vil levere boligen rengjort til vores kunder. Så de ved hvordan der skal gøres rent efter håndværkere. Og de er bestemt til at tale med prismæssigt :-)

Gi mig et ring på 51 20 30 98 eller send mig en mail på altobyg@gmail.com

Mange hilsner

Kim 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)