Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af en venlig sjæl ønskes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lykkedes det endelig, efter flere månedes brain storming, har endeligt taget mig sammen til at lave en side der beskriver min ide.

Men er ikke så teknisk dygtig, derfor håber jeg at få en vurdering af min hjemmeside, og af det generelle koncept.

Jeg er åben for ris og ros da jeg virkelig ønsker at det her projekt skal lykkes.

siden er envenligsjael.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:17

Hejsa

Skide godt projekt du har gang i der.

Jeg tror dog du kan få en del mere ud af det, hvis du har mulighed for at lægge nogle billeder ind på forsiden evt. Din side er lidt kedelig med meget tekst. Det fremgår heller ikke 100% klart hvordan jeg bliver sponsor. Måske du allerede på forsiden ude til højre lave en knap, "Bliv Sponsor". Denne fane kunne gå igennem hele siden, så "kunden" altid har mulighed for at blive sponsor.

Bare de få ændringer kunne være gode.

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 23:50

som den venlige sjæl jeg er vil jeg lige nævne at du / i har en stavefejl på jeres forside ...... der mangler et præsens "r" i sponsorere (r). Ellers synes jeg det er et rigtig godt projekt.

Med ideer som denne er det vigtigt at du før eller siden - og så ofte som muligt-  for implementeret nogle sjove historier på hjemmesiden. Det handler om at potentielle sponsorer skal kunne identificere sig med at støtte. Altså en "nårh ja, det var da egentlig smart" oplevelse!

Du vil formodentlig opleve at salgsfasen er svær, derfor er det vigtigt, at du i samarbejde med dine kunder prøve at aktivere kundens sponsorat, ved at få omtale for kunden i lokalaviser etc.

Hvis du søger i aminotrådene vil du kunne flere glimrende indlæg om hvordan dine kunder for mest ud af deres sponsorater og mht. til pressemeddelser kan du sikkert også få hjælp til at skrive den slags hos en række aminoer. Ellers har jeg en udemærket freelance journalist i mit netværk som jeg gerne sætter dig i forbindelse med.

Ovenstående er selvfølgelig kun en side af at skabe en succes, du skal selvfølgelig også udbrede kendskabet til din egen forretning, omend tingene hænger sammen.

held og lykke med projektet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)