Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering til Google.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er "Google" jo ikke nogen godkendt videnskab og derfor er der heller ingen godkendte eksperter i "Google". Derimod er der rigtig mange med erfaring med "Google". Mange ved en masse "Google". Personligt har jeg arbejdet i nogle måneder med at få mit site højt rangeret blandt søgeresultaterne. På mit primære søgeord ligger jeg 2-3, i kombinationer af de vigtigste søgeord ligger jeg nr. 1 i 3 ud af 4 mulige og nr. 2 i den sidste.

Jeg har ikke brugt én krone på markedsføring men oceaner af tid. Learning by doing.

Jeg har temmelig meget tid jeg kan investere i noget tilsvarende for andre, det være sig firmaer eller enkeltpersoner. Jeg ved bare ikke hvad det koster. Er der en prisdannelse på optimering til Google? Er der arbejde at få i et firma der begiver sig af med det? Er der muligheder for at arbejde på konsulentbasis?

For diskretion, send privat besked.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:54

Der findes rigtig mange af den slags virksomheder, og hvis endelig du vil arbejde i branchen er det nok en bedre ide at søge job sådan et sted. Der er mange som har både 5 og 10 års erfaring, så jeg tror ærlig taget du får svært ved at få fodfæste. Men derfor kan du jo godt forsøge alligevel, brug lidt mere tid på at lære de kendte og anerkendte metoder der findes. Du kan starte med at søge  lidt her på Amino, følg med i Blogs skrevet af nogle af de anerkendte SEO folk.

Kort og godt, du skal være meget dygtig før du kan lave etisk online markedsføring.

Derimod kan du sagtens sætte dig til at ringe rundt og sælge dine evner til folk der ikke ved bedre, og tage en mindre formue for at rette et par HTM filer som ingen virkning har. Det findes der folk der gør i stort omfang, og de tjener godt på det, jeg ville bare ikke kunne sove om natten hvis det var mig. Men muligheden er der :)

Tilmeldt 29. Sep 08
Skrevet kl. 11:09

Nu er det netop IKKE den slags jeg vil, så havde jeg ikke skrevet et sted som her. Jeg anser dette sted for at være seriøst som jeg selv. Det jeg gerne vil er nærmere at bruge min egen tid fornuftigt og til andres glæde (og selv tjene et par kroner på det). De metoder jeg kender og bruger er de anbefalede fra Google og almindeligt anvendte af SEO'er. Det kan godt irritere mig at høre at nogen bruger titundvis af kroner på adwords der, så vidt jeg kan se, kun virker kortsigtet. Hvis der skulle være mulighed for at arbejde for en virksomhed ville jeg foretrække at blive kontaktet fremfor selv at opsøge.

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:20

Hej,

Du må meget geren kontakt mig der jeg har brug for lidt hjælp.

m.v.h

Trykker.

kbh@dktryk.dk

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:35

Hej Trykker,

Der er et tillæg om Google i dagens udgave af Børsen.....

Kh,

Merle

Tilmeldt 29. Sep 08
Skrevet kl. 18:31

Hej, jeg har svaret dig i en mail men måske er den fanget i dit spamfilter??

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:37

Kunne såmænd også bruge lidt hælp, skriv til mig måske kan vi lave et samarbejde, da jeg har mange websider som godt kunne trænge til noget SEO;)

Tilmeldt 29. Sep 08
Skrevet kl. 11:46

Hej!

Jamen så må vi jo se på om jeg kan hjælpe dig.

Måske kan du lige maile et par af de websideadresser der kunne trænge lidt opmærksomhed. Så kan jeg se på om jeg tror jeg kan gøre en forskel.

Jeg kan ikke sende en privat besked til dig så du får lige en mailadresse hvor du kan skrive til mig: webhelp@forum.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)