Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordtracker.com ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder her og overvejer at oprette en konto hos wordtracker.com.

Er der nogen herinde som allerede har en konto og evt. kan fortælle lidt om deres erfaringer ved brug af Wordtracker?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:26

Jeg har brugt Wordtracker i mange år og kender dem der driver det. Det er den bedste service af slaggsen du finder. Så det kan du rligt signe up til! :)

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:54

Det er vel lige vigtigt at nævne, at Wordtracker ikke dækker det danske sprog....eller er jeg ikke up-to-date? Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:01

Udover de (få) danske søgninger der optræder i det internationale data de har, så er der ikke så meget. De har ikke en direkte dansk datakilde. Så det er absolut et værktæj der har fokus på engelsk keyword research.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:27

Kommer lige i tanke om, at der findes et konkurrerende produkt - keyword discovery - som du måske også kunne kigge på (men stadigvæk primært til engelsk keywords research).

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:43

Per H. Jørgensen:

Kommer lige i tanke om, at der findes et konkurrerende produkt - keyword discovery - som du måske også kunne kigge på (men stadigvæk primært til engelsk keywords research).

Det gør ikke noget om det er engelske keywords, eftersom jeg ikke skal bruge danske keywords anyway, så det er helt perfekt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:20

Hej DJB,

Jeg har brugt Wordtracker i mere end to år, er generelt meget tilfreds med det. Det fungerer ikke til danske søgeord, så hvis du ikke sidder med større internationale kampagner, vil jeg i hvert fald ikke anbefale det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)