Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

35.000 email adresser - Hvad skal jeg stille op med dem - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I forbindelse med køb af et engelsk sproget website, er jeg kommet i besiddelse af omkring 35.000 internationale emailadresser og ejernes navne(engelsktalende og flest fra England) som jeg gerne må sende nyhedsbreve/emails ud til.

Mit spørgsmål er, Hvad hulen skal jeg stille op med dem?
- Jeg har ærlig talt ikke noget at bruge dem til, da vores webshop er dansk.
- Kan man evt. sælge dem? og Hvis hvor gør man sådan noget? Vil du købe?, de er hermed til salg.
- Eller kan man tilbyde andre, for et vist beløb, at de får lov til at sende en mail ud for deres forretning med tilbud eller lign. Og hvor gør man det?
- Eller kan jeg bruge dem til noget helt andet?
Alle forslag modtages med kyshånd!

Sitet som jeg købte, er et "lead generation" site inden for ejendomshandel i Bulgarien, hvilket vil sige at den forhenværende ejer har samlet kontaktinformationer og altså emails'ne sammen ved at tilbyde en gratis investeingsguide til køb af ejendom i Bulgarien. Et stort ejendomsmægler firma køber så kontaktinformationerne.
Siden er forresten til salg! Det drejer sig om www.thinkbulgarianproperty.com Giv et bud!

Mvh
Jean-Michel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 15:15

Lige et tillægsspørgsmål.

Hvor meget ville du sige at sådanne 35.000 emails er værd?

Har nemlig fået et par tilbud, men ved ikke hvordan jeg skal værdisætte dem.

På forhånd tak Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:03

Hej Jean-Michel

Jeg er ret sikker på, at du kan risikere alverdens ulykker, hvis du sælger email adresserne.

Jeg går ikke ud fra, at de, der i sin tid gav tilladelse til at hjemmesideejeren kunne sende nyhedsbreve til dem samtidig gav tilladelse til at ejeren af domænet måtte sælge e-mail adresserne.

Selv amerikanerne er ved at forfølge spammere lige så hårdt som det sker i Danmark.

Så jeg vil anbefale dig fortsat at sende gode tilbud til målgruppen og så tjene legitimt på, at nogle af disse modtagere køber.

Mvh,

Christian 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 20:13

Avs, den havde jeg ikke tænkt på.

Du har da vist helt ret Christian.

Tak for oplysningen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)