Og det er så derfor at konsulenthuse og freelancere programmører har så meget arbejde. Fordi at sådan nogle som dig bliver trætte af at trækkes med en programmør, som ikke leverer, for hvorfor skal han levere når han ikke får penge for det. Jo han får da 15%, men dette er ikke sikkert at det bliver et overskud. Hvad med minus... |
Hej Grayzone
Som du kan læse i indlæg nr. 6 i denne tråd, så er jeg begyndt at søge efter kapital til gemmenførelses af dette projekt, men derfor skal jeg jo stadigvæk bruge en dygtig progaramør til denne opgave, da jeg ikke selv er dygtig nok tl denne krævende opgave. Jeg forveter max 6 måneder fra idag til projektet er en begyndene forretning, jeg har som nævnt kontakt til flere programmører der er villige til at kigge, på opgaven og har sendt disse langt mere info end jeg vil vise her.
Der er en af disse som lyder meget lovende og han er næsten villig til at gå ind på mine vilkår, udviklingen har vi talt om at dele, mod en lidt mindre ejerandel for ham, så der er altid en løsning, de 15 % var nu mere for at lægge et tilbud på bordet og tage den derfra.
René