Jeg er civiling. og har beskæftiget mig det sidste år med high tech medicinsk diagnostik Jeg søger nu et team, der vil være med til at bygge en prototype. En prototype af hvad? En prototype af et system der kan tage blodprøver uden på huden ved hjælp af en laser. Dette er en teknik der først lige er blevet muligt inden for de sidste par år og det siger sig selv at dette er en potentiel bestseller. Tænk på sukkersygepatienter, blodprøver, real tids monitorering af sengeliggende, hurtig diagnostik af aids, cancer osv. mulighederne er (lad mig sige det rent ud) vanvittig store. Apparatet kan potentielt blive lille og håndholdt. Jeg har selv arbejdet på det i et år under mit speciale. Det er pt næsten kun universiteter rundt omkring i verden der arbejder med dette felt, og det lader til at de har svært ved at samarbejde med industrien og få det ud i virkeligheden. Det er naturligvis ikke en billig teknik, og det er derfor jeg søger folk her;)
Ja. hvis du er enten kemiker, har forstand på laboratorieudstyr, har medicinsk baggrund, har mod på at være bagmand, kan skaffe de rette folk eller bare er generelt interesseret. så skriv
|
Hej Evidenso,
Lyder som et rigtig spændende projekt du har gang i - og stort potentielle.
Jeg er selv meget interesseret i udvikling af medicoprodukter, og driver et mindre designbureau. Hvis du har brug for design og formgivning af dit produkt kunne et samarbejde måske være interessant.
Ta et kig på min hjemmeside - og vend evt tilbage hvis det har interesse.
Kenneth Lylover
Industrial Designer
Lylover design