Jeg er selv freelance programmør, men ønsker kontakt til en freelance
designer, som jeg kan trække på når jeg har den type opgaver. Det jeg ønsker at opnå er en fast aftale, enten hvor jeg videreformidle kunden til dig, eller vved at du løse opgaven, sender faktura til mig, og jeg sender min egen faktura kunden. |
Vi er fremtidens samarbejdspartner, når det gælder reklame og markedsføring. Zuccez er en full-service grafisk tegnestue baseret på et netværk af freelancere. Har fokus på fleksibilitet og minimering af vore omkostninger uden at gå på kompromis med kvaliteten i vore løsninger.
Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle jeres marketingsopgaver, store som små. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier.
Vi er små og derfor effektive. Alle vore kunder er lige vigtige, og vi kan rykke igennem for dig, når det gælder.
- ring og lad os få en snak!
MVH
Ann