Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg har været vant til at arbejde i frontpage (og jep ved godt det er en håbløst system i forhold til hvordan det laver koder) men nu er der sket det at jeg er i fuld gang med at flytte over på en ny platform som selvfølgelig har et fint CMS-system, men indtil alt er flyttet og klart (og det ved I sikker kan tage laaaaang tid) har jeg brug for et andet program jeg kan bruge. Problemet er at jeg har fået mig en fin ny computere eller to, men mit gamle frontpage fra 2000 kan ikke køre på nogen af dem. Jeg forsøger at bruge min gamle computer det sidste stykke tid der er tilbage før jeg kan arbejde i et CMS-system i stedet for, men den gamle computer har en del skavanker der gør at den ikke er den sjoveste rejsekammerat. Er der ikke nogen af jer der kender et program jeg kan arbejde i som kan erstatte frontpage? Jeg har ikke de store behov, kan jeg skrive tekst, sætte billeder ind og lave links så har jeg hvad jeg skal bruge. Åh, jeg håber I kender løsningen på mit problem |
Hej Birgit
Ikke at jeg vil anbefale dig det, men du kan vel lige så godt bruge Word som Frontpage.
Vil du have en ordenlig løsning, kan jeg på rimlig kort tid lave et CMS til dig, så du slipper for at bekymre dig om Frontpage. Så er det ligemeget hvilken computer du sidder ved, så kan du nemt redigere din hjemmeside.
Har du PC problemer, kan jeg også løse disse.
Skriv til mig, så finder vi nemt en løsning til dig, til en fair pris.
Se www.ComputerLab.dk - du kan evt. kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside.
Mvh
Brian Jørgensen