Hej med jer. Jeg er så heldig at være ejer at det meget unikke navn Telefanten.dk og Telefanten.com. Jeg har længe gået med drømmen om at starte noget op under navnet, men problemet er - hvad? Mobil-shop siger mig ikke rigtig noget, da der allerede er ufattelig konkurrence på markedet, så det ville være som at skyde sig selv i foden. Tele-udstyr er det samme. Teleselskab, er for stor en mundfuld, så tænker - hvad pokker kan jeg så? Lige nu står domænet bare og glor, bruger det kun til at designe hjemmesider på, og synes egentlig at det er et kanont domæne navn der går til spilde. Jeg har tænkt i ufattelig mange timer over det, også med fokus på hvad der er i fremtiden kommer af muligheder, men synes jeg rammer hovedet mod en mur konstant.
Så har du en kanon idé, så hører jeg gerne fra dig! |
TDC har varemærkeregistreret "Telefanten". Det betyder, at de når som helst kan dukke op og kræve telefanten.dk overført, hvis du bruger det til noget telerelateret. (som jeg forstår reglerne for domænenavne).
Om de også kan gøre det, hvis du bruger siden til noget andet, har jeg ærligt talt ikke nok styr på min domænenavnsjura til. Men jeg tror det, så det kan være skønne spildte kræfter at bruge energi på domænet.