Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Isenkram Online

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bruger på Amino

Vi har en webshop som sælger isenkram og artikler til bager, slagter og storkøkkener.

www.isenkram-online.dk

Vi sælger også til private men har lidt svært ved at få gang i handlen med privatpersoner.

Er der noget i kan hjælpe med?

Er der ting vi skal ændre?

Vi venter på jeres kommentare.

MVH

Isenkram Online ApS

mailto:pj@isenkram-onlin.dk

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 23:41

Hej Peter

Spænende produkter! Tror godt at du kan få et salg op og stå til private

Jeg tror, jeg er en af de få på Amino der synes om Emærket, men jeg syens det er godt du har det. Det er et skridt i den rigtige retning, når du vil have flere B2C kunder. 9% af alle kunder handler kun i butikker med E-mærket. Udover dette kommer her lige et par forslag fra mig, til hvordan du kan forbedre din shop

Generelt er jeg ikke glad for din forside. Der er alt for meget bras, i alt for mange farver, text typer og størrelser. Din forside sender så mange forskellige signaler til dine kunder, men alt for få om, at "de skal købe hos dig". Hold fokus på salget, af de vare du har, i stedet for fokus på vare du kan skaffe. 

Min påstand er at alt den tekst du har på forsiden, kan slettes eller lægges et andet sted på siden. Og ingen grund til at bruge rød og blå skrifttype, samt tekst med store bogstaver. Sæt istedet billeder ind af dine produkter der hvor du har din tekst. Så kan kunden nemmer forstå hvad kunden skal med din butik. Med et billede af en gryde med teksten 500 kr, fortæller kunden at her kan de købe gryder. Det gør den tekst du har nu ikke.

Hvis du har mulighed for at få alle dine billeder i samme format vil dette også være dejligt, Enten hvid baggrund eller sort. Jeg fortrækker hvid.

Har du mulighed for at begrænse dine vare kategorier ind i højst 10? F.eks Køkken, Toilet, Bager, Slagter mv...?

Sådan som jeg forstår det bruger du den samme side til B2B og B2C. Derfor har en knap på alle sider der hedder "inkl./EksklMoms". for det første er det spil at plads. Du bør helt klart køre to forskellige løsninger, en webshop til dine B2B kunder og en til dine B2C kunder. Det er forskellige produkter de kigger efter og to helt forskellige forretninger du køre. F.eks er B2B ligeglad med dit Emærke. Tænk over hvem dinne kunder skal være.

Dit E-mærke er som sagt lækkert, men lig det ned til dine betalingskort, og nøjs med at vise E-mærket engang på forsiden

Når man skal gennemføre en handel, bliver man presset til at oprette sig som mellem. Det vil jeg undlade. Forskellige meninger, men det er en af de ting der får mig personlingt til at afbryde en online handel... Ved godt at man kan vælge "Jeg ønsker ikke at oprette en konto." men det er ikke særlig salgs agtig.

Overordnet synes jeg om din shopløsning og dine produkter, men jeg synes ikke om den tekst du har.

Overstående var blot et par forslag til hvad du kan gøre ved din webshop - Gør den mere salgsagtig. Du kan bruge de forslag som du selv er enig i!

Held og lykke med det

Mvh Anders

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:37

Hej Isenkram Online

Fin side :-)

Jeg vil nok fjerne noget af al den meget forklarende tekst, du har på forsiden. Den er ikke nødvendig. Så hellere få nogle gode tilbud eller andet der fanger øjet helt frem.

Og indholdet i den forklarende tekst handler alt sammen om ,at brugeren måske oplever problemer på din side - det giver en lidt usikker start for en ny bruger på din webshop. Eksempelvis skriver du på forsiden som det første: "har du problemer".

På din side er der jo ingen problemer, så slet det og smask noget fedt frem til kunderne istedet :-)

Mange hilsener

Oliver

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:50

Jeg må indrømme jeg hverken syntes der er sammenhæng i farver, logo eller side. Teksterne er små og grå, på grumset baggrund, nogle steder. Andre steder er den lidt større, sort, med en anden linie højde.

Syntes helt klar du mangler en rød tråd, i hvordan siden fungere. Under et produkt, leder jeg efter en KØB knap, kan kune finde antal.

Det var lidt med det visuelle.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:02

et kæmpe irritationsmoment er når man klikker for at få stort billede af produktet og så får et i samme størrelse :/

her ikke den store forstand på isenkram, men er der mulighed for at lave en anden inddeling så der ikke er så mange varegrupper, virker voldsomt på mig.

kan rigtig godt lide dine baggrundsfarver, men den grønne du bruger til overskrifter passer ikke så godt og den bliver lidt utydelig.

det var bare lige et par strø tanker, pøj pøj med det

jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)