Hej Alle Min svigermor har en ejendom hvor nuværende lejer (en revisor) netop har opsagt sit lejemål, da denne nu har behov for noget større. Lejemålet er beliggende i centrum i hævet gadeplan - lige uden for et busstop, og kun 5-7min gang fra stationen. Arealet er vist ca. 90m2 og lejen er 8000,- pr mdr. Den er endu ikke sat på under Lokalebørs, da vi lige skal have den skriftlige opsigelse - og derved den endelige dato først. Dog forventes det at lejemålet er klar til gen-udlejning pr. 01. jan ´09 Er der nogen der er interesseret i flere oplysninger, så kan jeg kontaktes på morten@wideeyes.dk hvor jeg gerne formidler kontakten videre til min svigermor - eller selv svarer på eventuelle spørgsmål. Jeg overvejer ligeledes selv at leje kontoret, men det er for stort til mit behov, så er der nogen der er interesseret i at "dele kontor" så kontakt mig også endelig. Hilsen Morten |
Hej Igen
Jeg har åbenbart misforstået priserne på lejemålet. Det er IKKE 8000,- pr. mdr., men derimod 6200,- og så er der mulighed for udvidelse med hel eller delvis kælder.
Lejemålet er også oplagt som et minifællesskab med 2-3 lejere (evt. sammen med mig)
Lad mig vide hvis der er nogen der er interesseret i yderligere info.
Med venlig hilsen
Morten Andersen