Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af komsikomsa.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Komsikomsa.dk er utrolig let at huske.

Godt valg efter min mening
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej der er ikke en speciel tanke bag valget af komsikomsa, andet end det er nemt at huske og lyder lidt sjovt....
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok...

men det er bare ikke så meget i tråd med ordets betydning... lala / bob bob / likethis-likethat..
 
.. jeg levede engang i troen på at det betød noget i retning af "kom glad / kom bare"... men så mødte jeg et tøsepigebarn som kunne fransk der oplyste mig om ovenstående.
Nu tænkte jeg så at du i grunden nok gik rundt med samme opfattelse af at bruge komsikomsa som jeg engang gjorde... (men godt det samme... for jeg er stadig med på holdet der synes det er meget godt som domænenavn.. held og lykke)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at programmeringen bag er god, dog kunne designet godt trænge til en lille opfriskinig. Man skal også huske at vægte brugervenlighed højt, og sørge for et godt førstehåndsindtryk - da der jo er mange om budet. Se fx. andre kontaktsider osv., og se hvordan mange af dem gør meget ud af at "fange" deres brugere ;-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er desværre rigtig mange "regler" der er overtrådt i designet. Jeg tager slet ikke stilling til konceptet, som I sikkert har udarbejdet, så det differencierer sig fra alle andre dating sites.
Der er for lidt kontraster, for mange fonte, farveforvirring ... osv.
Nu har jeg en tendens til at være meget kritisk og pertentlig. Vores underviser på Erhvervsakademiet under multimedieuddannelsen var totalt blottet for menneskelige hensyn, og fortalte os altid hvad han mente, uden at pakke det ind på nogen måde.
Og et eller andet sted, så ønsker I vel også kritik, når I bringer det op her. Jeg kan se der har været lagt rigtig mange timer i både koncept og design (delvis). Hvis sådan et websted skal have succes, så skal det hele nødvendigvis gå op i en højere enhed.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne høre dig præcist hvor det er forvirrende, og hvordan du mener det så skal se ud ??
Tilmeldt 30. Apr 06
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det er de skrappe gule, røde og blå farver som ikke matcher det orange og pastelgule/grå, som er forvirrende. Farver har en betydning, og opfattes derefter. En rød tekst opfattes ofte som en advarsel.

Og hvordan synes jeg det skal se ud? Det er jo altid let at kritisere, men at komme med noget bedre, kan være endnu sværere. Det kræver jo noget tid at udarbejde et farveskema til et website, men I kunne hurtigt få bedre kontraster ved at undgå alle de hvide baggrunde, der hvor der er store flader.

Gør overskriften "Velkommen til KomsiKomsa.dk" større, så den fylder bredden ud (som der er plads til nu).

Teksten nedenuder er svært læselig, da kontrasten er svag med orange/hvid baggrund, sat meget småt, og det ligner en Arial. Til meget små tekster egner Verdana sig bedre. Det er dog vigtigere at hele sitet ikke indeholder mere end allerhøjst tre forskellige fonte, helst maks. to udover en evt. logo font. Hold jer til nogle få fontstørrelser. En for overskrifter, en for alm. tekst, en for menupunkter. Helst ikke for mange.

Der er nogle pæne afrundede felter med tekst som f.eks. Log ind osv., men menupunkterne ligger i firkantede felter.

I har en baggrundsfil på over 40KB til hele midterområdet. Ikke så hensigtsmæssigt.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/2/2006 12:53:14 PM Forfatter: Helle
Pyyh hvor er der meget tekst og billeder i en meget lille størrelse.... Man skal lede efter hvad man egentlig skal bruge siden til - det kunne du måske fremhæve lidt. Samtidig bør der være lidt mere plads så man kan læse lidt mere af invitationen, når man skimmer dem igennem. Et eksempel: En af invitationerne lyder ''Vil gerne lave såd....... '' og så ikke mere. Jeg er ikke nysgerrig nok til at klikke ind på annoncen og læse mere, så den bliver valgt fra med det samme. Kan du følge mig?


Efter min helt personlige subjektive mening er farverne rædselsfulde men det er jo i den grad en smagssag.





Jeg er meget enig i, hvad Helle mener om sitet. Det er lidt rodet. Det er ikke en side man bliver hængende på i længere tid. Med mindre man en fan

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)