Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af komsikomsa.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en kontaktside www.KomsiKomsa.dk  og vil meget gerne høre jeres vurdering af design og ide .....

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Der går desværre noget galt hvis man bruger Firefox.
Det gælder bl.a. profilerne i højre side.
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke var WAUW der var meget tekst og billeder.

Teksten står både op og ned og i buer og alle steder, det ødelægger for mit vedkommende overblikket over siden.

 
Jeg er ligeledes ikke vild med de farver der bruges.

Men synes konceptet virker ret godt, og når man har kigget lidt rundt på siden så virker den også som den skal.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
okay.. har kun testet siden i IE , det er vel nærmest umulig at få det til at se ens ud i alle browsere ??...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er idag forholdsvis nemt at få sine sider til at se ens ud i de mange forskellige browsere der er, eller ihvertfald ens i de browsere der bruges mest.

Det første du kan gøre er at skrive valideret kode ( http://validator.w3.org )
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for kommentarerne, men vil gerne have mange flere til at komme med deres mening om koncept og design...!
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Pyyh hvor er der meget tekst og billeder i en meget lille størrelse.... Man skal lede efter hvad man egentlig skal bruge siden til - det kunne du måske fremhæve lidt. Samtidig bør der være lidt mere plads så man kan læse lidt mere af invitationen, når man skimmer dem igennem. Et eksempel: En af invitationerne lyder "Vil gerne lave såd....... " og så ikke mere. Jeg er ikke nysgerrig nok til at klikke ind på annoncen og læse mere, så den bliver valgt fra med det samme. Kan du følge mig?
 
Efter min helt personlige subjektive mening er farverne rædselsfulde men det er jo i den grad en smagssag. Efter hvilke kriterier er invitationerne på forsiden udvalgt? De allernyeste? Så skulle du muligvis reducere antallet - der er jo ingen grund til at reklamere med at der ikke er så meget trafik (endnu).
 
Konceptet fejler ikke noget, hvis man er til den slags. Har du nogle tilbagemeldinger fra brugerne om at det virker? Du kunne jo bruge dem i markedsføringssammenhæng hvor det lykkelige par Stine og Ulrik fortæller at de mødtes hos KomsiKomsa.dk, eller den populærer pokerklub for rigtige mænd med store cigarer og maltwhisky som fortæller at de aldrig ville have mødt hinanden, hvis det ikke havde været for Komsi..osv..
 
mvh
Helle
 
 
 
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjae... konceptet er sikkert fint - men jeg føler mig også lidt overvældet når man kommer ind på siden første gang.

Efter min mening mangler der noget ''ro'' på siden.
Måske en mere simpel forside med mere vægt på teksten der er presset op i venstre hjørne.
Slet søgefelterne på forsiden og nøjes med et menupunkt der hedder "søg"
Vis kun et par af inviationerne nederst på forsiden ("Klik her og se flere..." eller noget i den stil).
Måske lave et banner øverst med KomsiKomsa.dk, herunder menupunkterne (der pt. er presset helt op under loftet og derfor ser man dem ikke så nemt) og brug så det meste af forsiden på at introducere konceptet ("Velkommen... etc etc etc").
 
Well, blot mine tanker - jeg synes den er lidt for rodet.
Brug mine kommentarer eller lad være - men nu har du i hvert fald fået valget. :-)
 
De bedste hilsner,
Pouline
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke sammenhængen mellem navnet komsikomsa og det som sitet skal bruges til.

Er der en tanke bag?
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)