Synes det er en meget interessant diskussion mht. bindestreg eller ej. Personligt mener jeg bindestreg er den bedste løsning (men jeg har ikke noget at 'have' min påstand i, men vil selvfølgelig købe begge domæner, altså med og uden bindestreg. Set fra et læsnings synspunkt er det bedst med en bindestreg www.billige-cykler-og-tilbehoer.dk men det ER bare lettere at skrive det uden bindestreg (domænet er et fiktivt domæne) www.billigecyklerogtilbehoer.dk Nu har jeg købt det aktuelle domæne både med og uden bindestreg, så er jeg da sikret. Så er spørgsmålet bare hvilket domæne der skal redirecte hvorhen. Jeg vil mene domænet uden bindestreg skal lave en 301 til domænet MED bindestreg. |
Jesper Jørgensen:Hej Woox
Mener du at følgende links : canon-digital-spejlrefleks og canondigitalspejlrefleks er lige gode i forhold til at ranke mit site når folk Googler på "canon spejlrefleks"
Nu skal du lægge mærke til at jeg skrive simpel. Dvs to ord. Du kan tage eksempelet med billige cykler, søger du på det, så highlighter Google skam også billigecykler.dk, og derved viser google, at den godt ved at det domæne, er sammensat af de to søgte ord. Billigcykel.dk ranker endda på det og domænet bliver highlightet. Google ved godt at cykel og cykler er det samme søgeord.
Jesper Jørgensen:Hvorfor ranker sitet www.koste.dk ikke på "oste"?
Fordi google godt ved at det er to forskellige ord. Jeg tror tit folk undervurdere googles kendskab til det danske sprog.
Ud over det, så synes jeg at have læst et sted, at Google aldrig tager højde for bindestreger.