Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At bruge en udenlandsk IP-adresse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med nogle reklamekampagner som er målrettet mod forskellige lande i verden. Når jeg kigger på vores site, ser jeg kun de reklamer der er rettet mod  Danmark (sjovt nok!) men hvordan simulerer jeg nemmest en udenlandsk IP.

Jeg vil gerne kunne gennemgå vores site, som hvis jeg var en tysker, bosiddende i Tyskland med en tysksproget browser (og tilsvarende med de øvrige lande)

Hvordan gør man lettest dette? Findes der et tool, hvor man blot vælger land og der så vælges en passende proxyserver eller hvad er fremgangsmåden?

Det drejer sig om Emediates system, der administrerer vores Adsense-annoncer, TradeDoubler kampagner osv.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 13:31
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:39

Hej Christian. Jeg prøver lige at kigge på listen, men som jeg ser det, så skal jeg manuelt indtaste en ny IP-adresse, hver gang jeg vil simulere et nyt land?

Jeg er lidt i tvivl om hvordan annoncerne (både Adsense og andre) opfører sig når jeg så teoretisk sidder i tyskland med en tysk IP, men med en dansk browser. Nogen der ved det?

Jeg ville jo allerhelst agere en tysker i Tyskland med en tysk browser for at få så virkelighedstro et billede at annoncerne... hvis det altså kan lade sig gøre.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:53

Hej René

www.hide-my-ip.com

Denne side er godt nok en betalingssite hvor du betaler for programmet ($29), men her får du et program som du kan vælge IP adresse med. Hvis du vælger deres premium program (som du får afgang til i 3 dage, når du signer up til dages normale program), så kan du selv vælge om IP adressen skal være en tysk, engelsk, amerikansk, canadisk eller fra Hong Kong. Du vælger bare et land og så finder den selv en IP adresse til dig fra det pågældende land.

Jeg har programmet selv, og kan sige at det virker godt og er nemt at bruge.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:02

Rene G:

Hej Christian. Jeg prøver lige at kigge på listen, men som jeg ser det, så skal jeg manuelt indtaste en ny IP-adresse, hver gang jeg vil simulere et nyt land?

Du vil skulle skifte proxy hver gang du skifter land, da proxyen hører hjemme i et specifikt land.

Rene G:

Jeg er lidt i tvivl om hvordan annoncerne (både Adsense og andre) opfører sig når jeg så teoretisk sidder i tyskland med en tysk IP, men med en dansk browser. Nogen der ved det?

Jeg ville jo allerhelst agere en tysker i Tyskland med en tysk browser for at få så virkelighedstro et billede at annoncerne... hvis det altså kan lade sig gøre.

Du kan i din browser indstille hvilke sprog du foretrækker. Dette er noget webserveren kan fange, og præsentere indhold ud fra det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)