Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent til koncept-ekspansion til udlandet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Plantetorvet.dk er klar til at ekspandere konceptet til udlandet.
Jeg leder efter et firma eller en person, der kan skaffe mig de rigtige udenlandske samarbejdspartnere på en høj faglig baggrund. Hvem skal jeg have fat i?

 

Hvad er Plantetorvet.dk:

 

Plantetorvet.dk er Danmarks største og mest seriøse online plantecenter.

  • Vi handler både B2B og B2C.
  • Vi har været med fra internethandelens start i Danmark, og vi kører med overskud.
  • Vi har en meget omfattende plantedatabase med viden om og billeder af tusindvis af forskellige planter.
  • Databasen er søgbar ad flere veje – bl.a. gennem vores planteguide, hvor kunden kan vælge ud fra kriterier som farve, størrelse, blomstringstidspunkt, jordbundsforhold og meget mere.
  • Vi har et unikt fragtsystem, der kan udregne den præcise fragtomkostning ud fra ordres sammensætning samt leveringsadressen, som sikrer de lavest mulige fragtomkostninger både for os selv og for kunderne.
  • Vi har total integration mellem shop, økonomisystem og lagerstyring.
  • Vi har et velfungerende og afprøvet flow i forretningsgang og logistik.

 

Hvad vil Plantetorvet.dk:

Nu har vi bevist konceptets holdbarhed og styrke i Danmark. Derfor er det tid til at finde de forretningspartnere, der kan udbrede konceptet i f.eks. Sverige, England, Norge og Tyskland mv.

Vi har ikke lagt os fast på en bestemt form for samarbejde, for vores strategi er at undersøge tingene til bunds, før vi handler.

 

Hvem har vi brug for:

Vi har brug for et konsulentfirma eller lign., der på kompetent vis kan gennemanalysere hele konceptet og lægge en plan for, hvordan det bedst overføres til bestemte andre lande.

Firmaet skal helst både have kendskab til at drive forretning i de forskellige lande, og de skal kunne rådgive om den bedste konstruktion af samarbejdet. Derudover skal konsulentfirmaet kunne hjælpe med at udvælge de rigtige potentielle samarbejdspartnere og evt. føre de indledende forhandlinger.

 

Er der nogen Aminoer, der kan klare opgaven?

Er der nogen, der kan anbefale nogen til at klare opgaven?

 

 

Med venlig hilsen

 

Bjarne Schou Andersen

www.Plantetorvet.dk 

Tlf:  8657 7557

Fax: 8657 7575

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Har du overvejet at kontakte en businessangel? Måske kunne "kloge penge" styrke dit indtog i den store verden?

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Jeg er åben over for alle gode muligheder, hvordan finder man en relevant Businessangel ?

 

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Dejligt at høre I er klar til ekspansion - glæder mig til at én af de butikker jeg er inde over kommer til det punkt.

Jeg vil anbefale dig at tage fat i Anders Andersen fra JumpB, som også er Amino'er, jeg er ret sikker på at han ville kunne hjælpe dig. Han har specielt godt styr på at komme ind på det svenske marked, men de andre markeder vil jeg også tro han kan hjælpe dig med.

Hans email er anders@jumpb.dk.

God vind.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Mange tak for de gode råd, jeg vil prøve at følge dem. - Er der nogen der har en ide til hvordan man sorterer eller vælger at tage fat i de rette businessangels. Der er ret mange og hvad skal man evt. have klar før en kontakt ?

mvh

Bjarne Schou Andersen

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ring til mig på det mobilnummer jeg allerede har oplyst dig :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Plantetorvet.dk:

Jeg er åben over for alle gode muligheder, hvordan finder man en relevant Businessangel ?

Hej Bjarne

Jeg har ikke rigtig noget at tilføje til de andre gode svar.
Du må bruge din sunde, jyske fornuft til at sortere de henvendelser, du får.
Jeg har bemærket, at Thorborg selv - i hvert fald mundligt på Aminotastic 2008 - har anbefalet et firma, som ofte annoncerer i leadbanneret på Amino.
Jeg husker ikke lige hvad firmaet hedder (desværre er jeg ikke selv i en situation, hvor sådan et tilbud kunne være relevant Tongue Tied)

mvh Hans

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Du skal være velkommen til at kontakte undertegnede på tel. 7211 8166. Alternativt kan du starte med at læse lidt mere om IMG på www.imgcorp.dk.

Hilsen

Steve H. Hansen

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Tag fat i Dansk Eksportråd. De har nogle meget billige (statsstøttet) pakker, der gør der parat til at blive international.

Vi rådgiver om etablering i Rusland og har i den forbindelse haft klienter, der har haft en stort udbytte af Dansk Eksportråd.

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)