Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

World Capital Solutions - er I også blevet kontaktet af dem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er blevet ringet op et par gange af en meget aggressiv sælger fra World Capital Solutions. Hans navn er Jordi Mandle og han snakker engelsk med accent. Han påstår at han kommer fra firmaet World Capital Solutions som efter sigende skulle have hovedkontor i Tjekkiet. Opkaldene varer enormt længe og han er meget svær at komme af med igen. Det hele går ud på at man skal købe aktier i Asia Electric via hans firma. For at lokke os i fælden lyder det som om han ringer fra et boiler room hvor det hele går bananas :-)

I går ringede han så igen og var, igen, anmassende og jeg begyndte derfor at google World Capital Solutions. Det eneste jeg har fundet fra dem selv er en forholdsvis flot og seriøs hjemmeside og en bunke pressemeddelelser udsendt via gratis presseservices. Hvad der er mere spændende er en række stats-hjemmeside der advarer mod dem, bl.a. i Østrig og Sverige.

Desuden har denne blogger fundet frem til at domænet, www.worldcapitalsolutions.com, er blevet handlet så sent som i juli 2008 af en Marc Clough hvor sitet først havde post-adresse i England og senere i Tjekkiet (dog uden at IP-adresserne har ændret sig).

Folk må naturligvis selv tage stilling til om de vil købe via World Capital Solutions og Jordi Mandle - jeg vil bare lige give mit besyv...

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke været så "heldig" endnu. Det kan jo være en god ide at lade som om at man ikke kan tale engelsk - så slutter samtalen vel ret hurtigt.

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)