Hej, har brugsmodelbeskyttelse på et smykke, som skal sættes i produktion, har kontakt til Indien og er på vej til Kina denne måned. Til dette smykke er der yderligere udviklet andre smykker, alle er til et formål og dækker et behov, som der endnu ikke er dækket eller lavet smykker til.
Vi har i dag en sourcing virksomhed, som ikke har kørt optimalt, da vi har fokuseret meget på nogle andre forretninger - så potentialet er slet ikke blevet udnyttet. Nu er jeg dog imidlertidig klar til at fokuserer 100% på denne del af forretningen.
Jeg går dog og leger med et helt nyt projekt i samme virksomheden, som sådan vil vende op og ned på aktiviteterne i virksomheden, jeg har forretningsplan ude til flere mulige investorer, men måske det kunne være noget for dig?
Jeg er igang med at se om det kan lade sig gøre at finde partner/investor til et projekt med salg af varmepumper og alternativ energi produkter.
Jeg har aftale med fabrikkerene i Kina, alle top fabrikker som samarbejder med store firmaer på verdensplan.
Det jeg mangler er en partner med salgs erfaring, penge og overblik ! Jeg tænker på at opbygge en mindrer forhandlerbase (har allerede fat i en del) disse skal backes up med gode priser og service, hjælp til markedsføring, så som deltagelse i messer sammen med forhandlerer osv.
Potentialet er ret stort, da de produkter jeg har er markedsledende, samt at markedet for f.eks. solcelle anlæg vil explodere inden for de næste år.