Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel søger spændende investeringsmuligheder

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har brugsmodelbeskyttelse på et smykke, som skal sættes i produktion, har kontakt til Indien og er på vej til Kina denne måned. Til dette smykke er der yderligere udviklet andre smykker, alle er til et formål og dækker et behov, som der endnu ikke er dækket eller lavet smykker til.

Leder p.t. efter investor, sparringspartner med kendskab til salg og markedsføring, samt en seriøs samarbejdspartner, som vil brænde for at få

dette world wide nye op at køre.

Hvis du har interesse så lad mig høre fra dig, så kan vi jo se om det er noget for nogen af os.

mvh

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:40

Hej Systemago

Vi søger en Direktør / medejer, var det noget?

Omsætning 16 mill, men har vækstplaner, mangler dog en til at styre den daglige ledelse.

/Bo

Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:22

Direktør

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

kunne du være interesseret i nyt (dansk formgivning) concept udviklet til guld&sølv branchen på internationalt plan?

Fra KBH
Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 07:50

Jeg beklager, men jeg søger udelukkende deltagelse i en etableret virksomhed.

Held og lykke

mvh Jesper

Direktør

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:39

Hej Jesper

Vi har i dag en sourcing virksomhed, som ikke har kørt optimalt, da vi har fokuseret meget på nogle andre forretninger - så potentialet er slet ikke blevet udnyttet. Nu er jeg dog imidlertidig klar til at fokuserer 100% på denne del af forretningen.

Jeg går dog og leger med et helt nyt projekt i samme virksomheden, som sådan vil vende op og ned på aktiviteterne i virksomheden, jeg har forretningsplan ude til flere mulige investorer, men måske det kunne være noget for dig?

Du må endelig skrve, hvis det har din interesse.

Bendtsen

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 06:08

Hej !

Jeg er igang med at se om det kan lade sig gøre at finde partner/investor til et projekt med salg af varmepumper og alternativ energi produkter.

Jeg har aftale med fabrikkerene i Kina, alle top fabrikker som samarbejder med store firmaer på verdensplan.

Det jeg mangler er en partner med salgs erfaring, penge og overblik !
Jeg tænker på at opbygge en mindrer forhandlerbase (har allerede fat i en del) disse skal backes up med gode priser og service, hjælp til markedsføring, så som deltagelse i messer sammen med forhandlerer osv.

Potentialet er ret stort, da de produkter jeg har er markedsledende, samt at markedet for f.eks. solcelle anlæg vil explodere inden for de næste år.

Kontakt mig hvis det har din interesse på karsten@danamp.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)