Jeg er for nyeligt blevet momsregistretet sammen med en kammerat. Nu skal vi snart ud og finde kunder til vores produkt, men kunne godt lige tænke os lidt feedback på salgsmaterialet. Dette er også postet under marketing.. ved ikke lige hvor den hører mest under ?? .. Herunder kommer det.......
En revolutionerende nyhed for leverandører til den perfekte fest... Idag er tid penge og kundens valg af leverandør er meget afhængig af hvor lettilgængelig det er at finde information om denne. Således har internettet åbnet en masse muligheder for at kunne spare kunden for en masse tid og besvær. Vores mål er at samle alle madsteder samt leverandører af festartikler på en ny stor side, for på denne måde at gøre det lettere for kunden at arrangere en fest. Hjemmesiden har fået et navn som for enhver er nem at huske og som har relevans for indholdet, nemlig www.minfestmenu.dk. Fordelen for jeres virksomhed er så at denne vil blive eksponeret på vores side og dermed opnå et øget salg, netop fordi i er blevet en del af denne tidsbesparende procedure. Vi samler alle led i indenfor festarrangementer: Mad, Musik, Service, Tjener, Kokke, Blomster... ja kort sagt gør vi det nemt for kunden at arrangere ”den perfekte fest” hvorfor vores slogan også er "sammensæt den perfekte fest" Det tar 10 minutter at tilmelde sig og koster kun 400 Kr. excl. Moms for et halvt år!
Ovenstående skal så være på forsiden af en brochure.. opstillet med lidt lækkert layout.. nedenstående skal være på bagsiden...
Skaf nye kunder... og bibehold de gamle... Ved at annoncere på vores hjemmeside er der store muligheder for at skaffe nye kunder til din virksomhed. Kunder som går ind på siden for at se menuer samt andre festartikler fra en bestemt virksomhed, vil på grund af den lette tilgængelighed også klikke på jeres virksomhed –på denne måde har jeres virksomhed altså muligheden for at fange kunder som egentlig slet ikke havde tænkt over din virksomhed som en mulig leverandør til deres arrangement. Ikke nok med at jeres virksomhed vil blive eksponeret for nye kunder, virksomheden vil også have lettere ved at bibeholde de gamle kunder. Såfremt jeres virksomhed endnu ikke er kommet på internettet, vil det blive lettere for jeres kunder at finde informationer om hvad i tilbyder hjemme fra stuen og på alle tider af døgnet. Er jeres virksomhed i forvejen på internettet med jeres menu, er der imidlertid stadig et stort potentiale ved at annoncere på vores hjemmeside –hermed kan kunden nemlig hurtigt sammenligne andres virksomheders ydelser med jeres og dermed konkludere at jeres ydelse stadig er den mest attraktive. Udover en oversigt over jeres virksomheds ydelser vil der naturligvis også være kontaktoplysninger og evt. link til jeres hjemmeside. Spar penge... Fordelene ved at benytte os stopper ikke her. For ikke nok med at annoncering på vores hjemmeside er meget billigt i forhold til tilsvarende annoncering, så får jeres virksomhed også endnu mere for pengene. Jeres menu eller oversigt over jeres ydelser til kunden samt yderligere informationer omkring jeres virksomhed bliver sat ind på vores hjemmeside. Alt dette til kun 400 Kr. Excl. Moms for annoncering gældende i et halvt år ved anvendelse af vores introduktionstilbud. Normalprisen for denne pakke er 550 Kr. Excl. Moms og pengene er hurtigt tjent ind igen. Der skal eksempelvis kun 40 visninger af jeres menu på hele 6 måneder for at få regnestykket til at gå i nul, såfremt man regner med en pris på 10 Kr. pr. udsendt menu eller brochure over virksomheden ydelse (porto og trykkeriomkostninger). Og glem så ikke at 40 visninger er lavt sat og at der samtidig naturligvis kommer indtæger fra de ordrer du med sikkerhed får gennem vores service. Det er nemt...
Kan det overhovedet betale sig ikke at blive tilmeldt??? Vi går i luften til November... Hjemmesiden åbner i November, hvorfor dit medlemsskab også først starter fra første officielle åbningsdag. Grunden til vi allerede kontakter jer nu, er at vi vil sikre at de besøgende har en masse virksomheder at vælge imellem allerede fra dag 1. Desuden skal det nævnes at deførste 10 virksomheder der tilmelder sig under hver region, vil der være yderligere fordele at hente –disse vil få 2 måneders gratis placering i toppen af deres kategori (se materiale på næste side for mere info). Efterfølgende vil der så komme nogle billeder af hjemmesiden og en oversigt over hvor de forskellige anonceplaceringer er på siden.. hvad man får med i grundpakken (de 400 Kr.) .. altså en nærmere forklaring, lidt visuelt at se på omkring siden ... og en tilmeldings side med dertilhørende vilkår ... S Ydermere vil jeg gerne at i kigger på udkastet til pressen... jeg har aldrig prøvet sådan noget her før så søger alt den feedback jeg kan få ... her komer udkastet: HER:
Vi kender det alle sammen, der er en begivenhed som skal fejres, og alt skal bare klappe til den store fest. Der er nok af problemer med at få bordplanen til at passe, så tante Olga ikke kommer til at sidde ved siden af onkel Bent og få styr på dato og tilmeldinger. Men Lokalerne skal også bestilles, den bedste festmenu skal findes og servicen samt jukeboxen skal lejes, alt sammen hos forskellige firmaer som først skal findes. Vi vil prøve at gøre denne process langt nemmere med vores nye hjemmeside www.minfestmenu.dk. Idéen er grundlæggende at alt der tilhører festen skal kunne findes på denne hjemmeside. Hvilken menu de forskellige firmaer kan tilbyde, hvad servicen koster at leje og om der findes en jukebox som er stor til et 400 m2 stort lokale, samt hvor en sådan lejes? Vi gør det også muligt for private, som enten har evner indenfor servering eller kokkefaget, men ikke har eget firma, at tilmelde sig hjemmesiden som ”leverandøre/udlejer”. Med denne nye side vil det altså blive meget lettere at være festarrangør, så der kan blive lidt mere overskud til de mange andre ting der også skal planlægges til sådan en fest. Og det vil altså også blive muligt at tjene lidt ekstra lommepenge ved at leje sin ydelse ud. Men som med alle nye tiltag kræves der også en opbakning til denne ide. Vi håber og tror selvfølgelig at i vil bakke om dette tiltag ved at bringe et indslag i avisen op til lanceringen af siden eller kort herefter for at gøre opmærksom på denne. Siden vil blive lanceret omkring d. 1 november når vi har fået lavet aftaler med festleverandørerne.
Spørgsmålet er nu ... køber du budskabet ?? ... og køber du ideen??? .. og hvad tror du pressen sir til meddelsen ??? |
Hej,
Først og fremmest tror jeg godt det kan blive et fornuftigt koncept - godt design, god ide osv.
Men tilgengæld mener jeg i skal tænke jer godt om. I har som regel kun 1 forsøg til at starte siden op, og det skal helst ske på det rigtige tidspunkt. Som siden er nu har i jo ingenting, og hvorfor skal jeg tilmelde mig et koncept der ikke er færdigt. Derfor er mit først råd. Få siden gjort færdig.
Næste punkt er salgsteksten. For det første er den lang, og for det andet syntes jeg ikke den er godt skrevet. Eks. hiver i fat i en detalje som at 40 visninger er lavt sat. Lavt sat i forhold til hvad? I har ingen statistikker, I ved ikke hvad kundernes udgifter er til markedsføring osv. Pas på med at fortælle folk hvordan deres forretning fungerer!
3. punkt - har i overvejet en gratis prøve periode? Eks. de første 6 mdr. gratis? For at jeres service bliver en success skal der var mange virksomheder tilmedlt...RIGTIGT MANGE! Når der er mange kommer der også besøgende. Begynder der derimod at komme besøgende UDEN at de finder det de skal bruge kommer de ikke igen foreløbig! En anden fordel er at i fjerner argumentet med at de ikke ved hvad de betaler for.
4. punkt - Hvis det nederste er en pressemeddelelse syntes jeg ligesågodt du kan spare dig besværet - det kræver en del at skrive en god pressemeddelelse - så tag og brug noget økonomi på at få lavet den hos en pro - dem er der jo en del af herinde. Samtidig kan de jo så også lave din anden tekst, som helt klart kan gøres mere salgsbar!