Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny alternativ kontorbygning på Frederiksberg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

I næste uge åbner en ny klub i København. Den har cafe, små arbejdsborde med trådløst netværk, mødelokaler ect. Der er rigtig hyggeligt og et fint sted at netværke for alle os små virksomheder. Hvis I melder Jer ind i inden den 1. sparer I indmeldelsesgebyret. Og da håndværkerne ikke helt når at blive færdige, er der halt pris i oktober.

Læs mere på http://www.laoficina.dk/

Hilsen Majbritt Lund
Freelancejournalist
www.majbrittlund.dk

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:54

var forbi til rundvisning! det virker som et godt koncept for freelancere og konsulenter...

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:09

Er der andre der har været forbi? -Hvad er jeres indtryk?

Tror I man skal betragte det mest som netværk eller mest som arbejdsplads?

Hilsen Mads

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 17:48

hej!

Jeg var også en tur forbi derinde og synes det ser rigtig godt ud. Vi har netop etableret kontor i københavn, men stedet matcher i virkeligheden præcis det behov vi havde før. En sikker base, hvor vi kunne arbejde og holde møde et par gange om ugen, eller bruge ventetiden effektivt mellem forskellige møder i city. 

Selvom vi nu åbner selvstændigt kontor i KBH, kunne jeg nu godt forestille mig at vi I fremtiden vil benytte laoficina faciliteterne til vores kurser for mindre virksomheder og iværksættere. Omgivelserne er noget mere charmerende end de hoteller vi plejer at bruge.

De bedste hilsener 

Jesper

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 02:37

ser lige der er åbningsreception tirsdag d. 30. sep fra 16 00 - 18 00.....

kig evt. nærmere på www.laoficina.dk

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Jeps, harogså været forbi et par gange og var så heldig at være med i brainstormingsfasen til det også.

Fedt sted! Det er en videreudivkling på "Laundromat" konceptet og jeg er sikker på at det vil fungere rigtig godt. Jeg har allerede henvist en del der synes at vores kontorer er for dyre, til La Oficina - forhåbentlig med det resultat at de melder sig ind der. :-)

På spørgsmålet om hvorvidt det vil være mest netværk eller arbejdsplads tror jeg at det er helt op til den enkelte. Kommer du med din bærbare og sætter dig i et hjørne for at arbejde intensivt, lejer mødelokalerne når du skal mødes med kunderne etc- jamen, så er det jo klart mest en arbejdsplads.
Kommer du derimod og slår dig ned nær caféen og bruger hver en lejlighed til at smalltalke med folk omkring dig - jamen, så er det jo mest netværk.

And that's the beauty of it; der er så mange muligheder og du bestemmer selv helt prævis hvad du vil have ud af dit medlemsskab.

Vi ses til reception på tirsdag.

Smile
CityCallCenter

Pouline Andersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)