Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg de første 1000 registrerede brugere???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Min kollega og jeg er ved at åbne en pendant til www.trendsales.dk i udlandet, hvor vil jeg dog helst ikke fortælle. Sitet er allerede i hænderne på en programmør og vi satser på at åbne sitet midt november.

Vi mangler nogle ideer til hvordan vi får de første 1000 personer til at registrere sig på en hjemmeside, som er baseret på C2C (consumer2consumer) handel. Problemet er...hvem gider at at registrere sig hvis siden endnu ikke endnu har noget indhold?

Vores primære målgruppe er modebevidste kvinder 15-35 år. Mindre modeforretninger og forretninger indenfor skønhed og pleje, som kan bruge hjemmesiden som en billig salgskanal.

Hvad kan vi tilbyde de første kunder, uden at sprænge budgettet? Alle ideer er velkomne og meget værdsat.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:59

Hej

Hvis budgettet ikke skal være for stort, ville jeg anbefale en konkurrence, så du kun skal af med en eller et par præmier og ikke 1000.

Det kunne evt. være et gavekort til køb på siden (som du så går ind og dækker.) kravene kunne være at folk skulle sætte noget til salg  eller lign.

Mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:46

En oplagt idé som vi ikke havde overvejet.

Tak for hjælpen.

Hører gerne flere forslag!

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:27

Hvis I skal have folk til at registrere sig, bør der være aktivitet på siden, når I begynder at promovere den.

For at få aktivitet, må I enten selv anskaffe en del brugt tøj & tilbehør, som I kan sælge på siden, evt. via flere profiler, så den ser lidt mere levende ud.

Eller mere realistisk og mindre arbejdskrævende, så skal I på forhånd have allieret jer med nogle forskellige firmaer, som gerne vil sælge deres varer via en sådan salgskanal.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)